Ice baalt daar ook vanquote:
Babs zei al in het begin dat ze alleen Isaac en Marciano als echte mannen mannen zag, dus die loopt behoorlijk op ze te soppen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat tiano verliefd is
Die heeft gewoon graag een vrouw om zich heen
En verwacht dan van haar dat ze met alles klaar staat
Babs weet ik het ook niet van
Moeilijk
Dat maakt haar nog niet verliefdquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Babs zei al in het begin dat ze alleen Isaac en Marciano als echte mannen mannen zag, dus die loopt behoorlijk op ze te soppen.
Marciano is behoorlijk vol van Babette.. hij houdt zich nog in en dat is duidelijk te zien ook. Ik denk als Babette het voortouw zou nemen hij gelijk hapt. Bab vindt hem ook echt wel leuk maar ze weet ook dat het buiten nooit gaat werken. Ze heeft ook meerdere malen gezegd dat ze verwacht dat er maar weinig stelletjes zijn geweest in de loods waar het buiten iets zou kunnen worden. Ze zei nog je wordt hier geleefd en het is geen echte omgeving zoals buiten en zo gauw ze weer in de echte wereld zijn erachter komen dat het heel anders is.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeilijk
Het is de Kim story all overquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano is behoorlijk vol van Babette.. hij houdt zich nog in en dat is duidelijk te zien ook. Ik denk als Babette het voortouw zou nemen hij gelijk hapt. Bab vindt hem ook echt wel leuk maar ze weet ook dat het buiten nooit gaat werken. Ze heeft ook meerdere malen gezegd dat ze verwacht dat er maar weinig stelletjes zijn geweest in de loods waar het buiten iets zou kunnen worden. Ze zei nog je wordt hier geleefd en het is geen echte omgeving zoals buiten en zo gauw ze weer in de echte wereld zijn erachter komen dat het heel anders is.
Vaak wel, maar er zijn wel uitzonderingen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano is behoorlijk vol van Babette.. hij houdt zich nog in en dat is duidelijk te zien ook. Ik denk als Babette het voortouw zou nemen hij gelijk hapt. Bab vindt hem ook echt wel leuk maar ze weet ook dat het buiten nooit gaat werken. Ze heeft ook meerdere malen gezegd dat ze verwacht dat er maar weinig stelletjes zijn geweest in de loods waar het buiten iets zou kunnen worden. Ze zei nog je wordt hier geleefd en het is geen echte omgeving zoals buiten en zo gauw ze weer in de echte wereld zijn erachter komen dat het heel anders is.
Klopt idd maar ik hoor hem zo vaak praten over de klik die hij meteen had met Babette in de bus. Ik denk dat als Babette hem in de eerste week vaker had opgezocht dat hij dan niet eens met Kim was gegaan. Hij kijkt gewoon ook een beetje op tegen Babette.. letterlijk ook nogquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is de Kim story all over
En we hebben gezien hoe snel hij daar over heen was
Ik denk er ietwat anders overquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar ik hoor hem zo vaak praten over de klik die hij meteen had met Babette in de bus. Ik denk dat als Babette hem in de eerste week vaker had opgezocht dat hij dan niet eens met Kim was gegaan. Hij kijkt gewoon ook een beetje op tegen Babette.. letterlijk ook nog
Ja dat was ook echt en volgens mij nog steeds. Romy en Cemal hebben net een tweede kindje gekregen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vaak wel, maar er zijn wel uitzonderingen.
Zoals de tweeling en Romy-Cemal.
Die heeft zijn 300 nog niet eens opquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die heeft toch een aantal boeken en games gekocht??
Hopelijk heeft hij dat inmiddels verwerkt..quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft zijn 300 nog niet eens op
Erik heeft blouses en broeken gekocht![]()
1 broek zelfs van 50 euro
Ze zeiden (volgens mij gisteren) ook dat Marciano niet alleen kan zijn, hij heeft iemand/een vrouw om zich heen nodigquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moeilijk
Wendy vermaakt haarzelf wel,ze heeft een leuk bouwpakket van een muziekdoos.quote:
Jepquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zeiden (volgens mij gisteren) ook dat Marciano niet alleen kan zijn, hij heeft iemand/een vrouw om zich heen nodig
ja daar liep hij van de week mee rond, volgens mij vroeg iedereen of hij een nieuwe broek aan hadquote:Op donderdag 8 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Toen Kim weg was, was Martin zijn biatch![]()
Die zal hij wel tot de laatste vezel afdragen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Graag, en dan 'n fysieke opdracht voor allemaal tot morgenmiddag 1 uurquote:
Of gebarentaal, en bij ieder gesproken woord gaat er 10K uit de potquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Graag, en dan 'n fysieke opdracht voor allemaal tot morgenmiddag 1 uur![]()
Laat ze maar touwtje springen of hoepelen
Da's dus geheel in lijn met hoe ze met de rest van haar lichaam om gaatquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Laat die Zoe nou om de dag die nagels doen, da's toch niet gezond voor de nagel?
We hebben het ook over haar huid, haar haar, haar mentale gezondheid en algehele gezondheid hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Laat die Zoe nou om de dag die nagels doen, da's toch niet gezond voor de nagel?
Ze vertrouwd Eunice niet meer. Ze heeft ook een onderbuik gevoel bij Erik ze vindt hem soms akward `mirthe zegt datquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe dus ook verhaal gaan halen bij Eunice over haar stem op Zoe. Ze vertelt er nu over bij Zoe.
Mirthe zou tegen Eunice gezegd hebben dat ze het raar vindt dat ze niet gestemd heeft op degene die de gele kaart van Zoe veroorzaakt heeft....
Tegen Eunice. Hoe kwam Mirthe ook al weer aan haar gele kaart?
he he nou dat heeft lang geduurd...quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vertrouwd Eunice niet meer. Ze heeft ook een onderbuik gevoel bij Erik ze vindt hem soms akward `mirthe zegt dat
En ze kan niet meer goed tegen de geur van Erik.
Ehhh, de gele kaart van Zoe heeft Zoe veroorzaaktquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe dus ook verhaal gaan halen bij Eunice over haar stem op Zoe. Ze vertelt er nu over bij Zoe.
Mirthe zou tegen Eunice gezegd hebben dat ze het raar vindt dat ze niet gestemd heeft op degene die de gele kaart van Zoe veroorzaakt heeft....
Tegen Eunice. Hoe kwam Mirthe ook al weer aan haar gele kaart?
Jammer dat ze niet vertelde wat ze dan akward aan hem vindt.quote:
In het begin was ie 'vreemder' volgens mijquote:Op donderdag 8 juni 2023 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet vertelde wat ze dan akward aan hem vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |