Hij zei gisteren dat hij nu nog meer ging sporten omdat hij anders uit zijn pannetje zou gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:23 schreef lojanda het volgende:
Isaac is aan het rennen weer.. die man blijft toch ook sporten de hele dag.. waar haalt hij de energie vandaan.
Ik denk dat ze het zeker niet nodig hebben maar het gewoon leuk vinden en misschien de spanning?quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
Ik lees hele gesprekken over tinder dates
Waarom hebben jonge mensen als Bern en mirthe dat in vredesnaam nodig ???
Precies.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar ernstiger dan een geitje om zeep helpen.
Ze zitten bijna de hele dag in de zonquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:28 schreef lojanda het volgende:
Ik vind het elke dag zo raar om te zien dat het lijkt of het daar al begint te schemeren terwijl hier die koperen bol nog aan de hemel staat.
Nee ik denk dat ze die 800 nog heeft en zelfs van die laatste 500 nog over heeft. Daar had ze alleen nog maar 50 euro van opgemaakt door die fiets te hebben gekocht.quote:
Don King.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met die haar nu lijkt ze een beetje op die manager die je vaak op tv zag van die bekende boksers
Dat zeg ik niet maar hetvis goed. Ze moet het zelf weten en dat ze klaagt over rugpijn door te zware borsten zonder goede ondersteuning daar zal ze in het gewone leven ook geen problemen mee hebben dan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus???? Nu is ze verplicht om een nieuwe bh te kopen?
Ja dat zou ook kunnen. Ze hebben het zelfs fris gekregen en al iets met lange mouwen aangetrokken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten bijna de hele dag in de zon
Nu in de schaduw
Dan lijkt het wat donkerder
Ze heeft wel meer gekocht hoor voetenzooltjes schoenenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ze die 800 nog heeft en zelfs van die laatste 500 nog over heeft. Daar had ze alleen nog maar 50 euro van opgemaakt door die fiets te hebben gekocht.
Dus ze heeft nog genoeg om te shoppen.
Blijkbaar heeft de cos er meer problemen mee dan Janet zelf anders was er echt wel een nieuwe bh geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar hetvis goed. Ze moet het zelf weten en dat ze klaagt over rugpijn door te zware borsten zonder goede ondersteuning daar zal ze in het gewone leven ook geen problemen mee hebben dan.
Dat was volgens mij weer van die driehonderd die ze voor die vijfhonderd kregenquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer gekocht hoor voetenzooltjes schoenen
Die had ze volgens mij wel opquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was volgens mij weer van die driehonderd die ze voor die vijfhonderd kregenJanet is voor loods begrippen nog erg rijk
Erik de rijkstequote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was volgens mij weer van die driehonderd die ze voor die vijfhonderd kregenJanet is voor loods begrippen nog erg rijk
Ze moet het ook zeker zo laten als ze er geen last van heeft.. al hangen ze over haar navel, maakt mij niet uit. Ik vind het alleen vreemd dat ze het er vaker over heeft gehad dat ze die echt nodig heeft maar dan nu niet koopt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de cos er meer problemen mee dan Janet zelf anders was er echt wel een nieuwe bh geweest.
Volgens mij heeft Marciano ook nog behoorlijk wat. Er zijn er wel meerdere die nog veel over hebben.quote:
Erik 1 kg rest 2 kgquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:39 schreef greysbones het volgende:
3kg macaroni
Das toch meer dan genoeg
Bern heeft toch ook wel uitgegeven? En heeft ook de film betaald..quote:
Juist met grote borsten is het een must dat de bh goed zit. `daar moet je voor naar een speciale winkel en koop jen iet zo maar op internet. Zo bh kost ook nog eens 100 euro of duurder. Ruilen kan ook nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de cos er meer problemen mee dan Janet zelf anders was er echt wel een nieuwe bh geweest.
Tiano had zijn 500 volgens mij zo goed als opquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Marciano ook nog behoorlijk wat. Er zijn er wel meerdere die nog veel over hebben.
Nog van die 300quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern heeft toch ook wel uitgegeven? En heeft ook de film betaald..
Nou dan kan er nog heel wat geshopt wordenquote:
Tiano heeft de poolparty betaald grotendeels.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano had zijn 500 volgens mij zo goed als op
Master goochelaar ice dan weer niet
Pas heeft Wendy het haar van Morrie geverfd omdat ze het te grijs vond .quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laatst zei ze dat ze haar eigen haar verft
Isaac is altijd de rijkste. Die heeft boemerang geld.quote:
Dat is hij al snelquote:
Idd zo eentje als Kim kontquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hij al snel
Hij heeft liever ja en amen vrouwen
En korte beentjes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hij al snel
Hij heeft liever ja en amen vrouwen
Ja dat zal best broeien zo pruik met zo dot haren er onderquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze klaagde dat het zo warm was boven, dus dat zal de reden zijn.
Gisteren of vanmorgen had Jasper het met iemand over dat Marciano echt verliefd is op Babette.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
Bab en tiano zijn net een stel dat al eeuwen getrouwd is
Dat gekibbel om niks
Ik denk niet dat tiano verliefd isquote:Op donderdag 8 juni 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren of vanmorgen had Jasper het met iemand over dat Marciano echt verliefd is op Babette.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Babette hem wel leuk vindt maar weet dat het nooit zal werken..
Met Isaac was dat bij het vuur.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren of vanmorgen had Jasper het met iemand over dat Marciano echt verliefd is op Babette.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Babette hem wel leuk vindt maar weet dat het nooit zal werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |