abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209443005
Boerenlul disrap

Is ook een bepaald genre dus

Het hoort er blijkbaar bij want ik was dan rond de 20 en single en seaching want mn relatie was dan vebroken dus was weer helemaal in mn eentje en dan speelde ze precies toen ik wakker werd een zgn boerenlul rap en dan speciaal voor mij, het ging dan over een saaie domme goofy achtige eikel dat zou ik zijn die dan in ochtend wakker werd en alleen maar trek had in een ei, en dan raakte hij * ik ) dan in paniek want de koffie apparaat was kapot, en dan bleven ze dan herhalen, waren dan plaatselijke rappers met een echte dis rap en dat was ergens in 90 geen idee wie de rappers waren want ze opereerde anoniem dus?

Nou ja wellicht was dit intressant om te lezen? :) het is lekker weer vandaag en ik leef nog :)

[ Bericht 1% gewijzigd door realnice11 op 08-06-2023 16:42:11 ]
  donderdag 8 juni 2023 @ 16:38:40 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_209443344
en toen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_209443351
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:38 schreef sturmpie het volgende:
en toen
Ummmm shit happens, dan gaat weer tijdje goed maar dan komt de volgende rat weer in je leven, het leven lijkt soms effe een rolercoaster alla achtbaan?

soms straft het kwaad zichzelf af, daar kan je dan wellicht op hopen?
  Moderator donderdag 8 juni 2023 @ 18:30:02 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_209444312
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 16:03 schreef realnice11 het volgende:
Boerenlul disrap

Is ook een bepaald genre dus

Het hoort er blijkbaar bij want ik was dan rond de 20 en single en seaching want mn relatie was dan vebroken dus was weer helemaal in mn eentje en dan speelde ze precies toen ik wakker werd een zgn boerenlul rap en dan speciaal voor mij, het ging dan over een saaie domme goofy achtige eikel dat zou ik zijn die dan in ochtend wakker werd en alleen maar trek had in een ei, en dan raakte hij * ik ) dan in paniek want de koffie apparaat was kapot, en dan bleven ze dan herhalen, waren dan plaatselijke rappers met een echte dis rap en dat was ergens in 90 geen idee wie de rappers waren want ze opereerde anoniem dus?

Nou ja wellicht was dit intressant om te lezen? :) het is lekker weer vandaag en ik leef nog :)
Oostblok ftw
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')