Die had Zimmermann er zo lang mogelijk een paar meter voor moeten laten sudderen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Burgaudeau trok ook mooi de sprint voor hem aan.
Dat worden zware weken voor de kijkersquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan en Bobbie gaan dus alle Tourritten van commentaar voorzien.
Gelukkig hebben we nog NOS en Sporzaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat worden zware weken voor de kijkers
Waar sporza voorlopig een samenvatting Atletiek uit zendt terwijl er nog maar 30k te gaan isquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog NOS en Sporza
Die hebben niet alle rechten, geloof ik, ook in de Tour beginnen ze regelmatig later dan bij ESquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar sporza voorlopig een samenvatting Atletiek uit zendt terwijl er nog maar 30k te gaan is
Alles op het Hageland vandaagquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben niet alle rechten, geloof ik, ook in de Tour beginnen ze regelmatig later dan bij ES
Ik snap wel dat ze dat al voor het derde (?) jaar zo doen. De Giro hebben ze exclusief en de Vuelta wordt ook zeer summier uitgezonden door de NOS, dan is het logisch dat je het gouden koppel daar inzet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Jan en Bobbie gaan dus alle Tourritten van commentaar voorzien.
Heeft José alweer onderdak ergens? Geloof dat ze eerder nog om aandacht euh werk vroegquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze dat al voor het derde (?) jaar zo doen. De Giro hebben ze exclusief en de Vuelta wordt ook zeer summier uitgezonden door de NOS, dan is het logisch dat je het gouden koppel daar inzet.
Erg jammer voor José Been die wegging bij Eurosport vanwege het matige pakket dat ze dacht te krijgen, terwijl Jan haar pakket nu heeft en die daar niets over te klagen zal hebben.
Ze is regelmatig op de Engelstalige Eurosport-streams te horen. Ze doet nu een vrouwenkoers in de Pyreneeën.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft José alweer onderdak ergens? Geloof dat ze eerder nog om aandacht euh werk vroeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |