Zo danquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Waarom heeft die mevrouw in de OP geen verpleegsterpakje aan? De foto moet toch passen bij de TT?
Ja! Dat lijkt me ook wel echt het type vrouw waar jij op valtquote:
Hartslag meten wordt wel een dingetje jaquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja! Dat lijkt me ook wel echt het type vrouw waar jij op valt
Wie weet is ze met andere zorg wel handig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hartslag meten wordt wel een dingetje ja
Komen we dan vanzelf achterquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wie weet is ze met andere zorg wel handig.
Moet je wel eerst een opname regelen.quote:
Maandag heb ik wel een afspraak bij de huisarts. Als er nu een leuke assistente zit...quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een opname regelen.
Ook met dat pakje?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag heb ik wel een afspraak bij de huisarts. Als er nu een leuke assistente zit...
Dat zal ik er dan wel bij moeten fantaserenquote:
Of je neemt er één voor haar mee.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal ik er dan wel bij moeten fantaseren
Ja ze ziet me aankomenquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of je neemt er één voor haar mee.
Klinkt toch goed? En het gaat niet van je eigen risico af.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ze ziet me aankomen
"Hier, trek dit pakje even aan die je vormen uitstekend accentueert terwijl ik even een flauwte fake om naar je boobs te kijken."
Nee maar ik loop dan wel andere risico's!quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klinkt toch goed? En het gaat niet van je eigen risico af.
Een happy ending na de behandeling?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee maar ik loop dan wel andere risico's!
Is dat een risico? Ja, als het in haar oog komt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een happy ending na de behandeling?
Was wel een positieve risico.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat een risico? Ja, als het in haar oog komt.
Splatquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was wel een positieve risico.Misschien draagt ze wel een bril.
Ja, dat is wel een dingetje.quote:
Of als ze je sperma opvangt voor de donorbankquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat een risico? Ja, als het in haar oog komt.
Beter dan gush.quote:
Is dat zo? Kan je ook best mee verdienen toch?quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of als ze je sperma opvangt voor de donorbankhoorde dat er een tekort aan donoren is.
Lord meldt zich aan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of als ze je sperma opvangt voor de donorbankhoorde dat er een tekort aan donoren is.
Volgens mij is geld in ruil voor donormateriaal verboden in Nederlandquote:Op donderdag 8 juni 2023 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan gush.
[..]
Is dat zo? Kan je ook best mee verdienen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |