Struikroversquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Stonden duidelijk mensen op te wachten met het idee ze in elkaar te slaan. Dit is gewoon een 'toffe' bezigheid voor dit soort groepen.
Eigenlijk is het een beetje zoals vroeger in de middeleeuwen toen je tussen steden rovers en bendes enzo had. En daarvoor wilde dieren. Nu heb je dit soort tuig wat blijkbaar die rollen overneemt. Wat dat betreft is er helaas geen steek veranderd.
Dat deden ze in hun tijd ook, moet kunnen...quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe trots die ouders nou kunnen zijn op hun zoons. Echt ongelooflijk wat een lafbekken.
Moncler, dus dat moet wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:12 schreef theunderdog het volgende:
Donker haar, wat gebogen schouders. Typische gelaatsuitdrukkingen.
Ik gok op Noord-Afrikaans.
Ze weten natuurlijk ook wel wie ze uitkiezen hequote:Op donderdag 8 juni 2023 11:03 schreef Toine51 het volgende:
Jammer dat deze hyena's nou nooit eens de verkeerde, of goede, tegenkomen..
Schijtvolk, mijn onderbuik borrelt alweer...
Maar het zijn gewoon toevalligheden hoor.....quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef Tengano het volgende:
Ik zie nu pas dat het in Assen was. Niet in de randstad of zo, maar gewoon in Drenthe.
jongelingenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:13 schreef Toine51 het volgende:
Maar het zijn gewoon toevalligheden hoor.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een klein groepje rondreizende "jongeren".quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef Tengano het volgende:
Ik zie nu pas dat het in Assen was. Niet in de randstad of zo, maar gewoon in Drenthe.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:30 schreef HSG het volgende:
De jeugd van Nederland.Het resultaat van de falende opvoeding van de ouders.
Toen ik 15 was mocht ik gewoon wat gabber feestjes bezoeken hoorquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad.
14 en 15 jarigen horen s' nachts op bed te liggen!
Had je ook dan dat gevoel dat je op straat liep en dacht "goh laat ik eens een willekeurig iemand in elkaar gaan rossen"?quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
Toen ik 15 was mocht ik gewoon wat gabber feestjes bezoeken hoor
Nee ik niet natuurlijk, maar ook dat gebeurde 20 jaar geleden wel eens. Alleen nu staat alles op internet, toen hooguit in opsporing verzocht als er al beelden waren.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Had je ook dan dat gevoel dat je op straat liep en dacht "goh laat ik eens een willekeurig iemand in elkaar gaan rossen"?
Assen heeft een grote Molukse gemeenschap, van wie de opa’s en oma’s in Nederland geboren zijn. Weliswaar statenloos en woonachtig in de restanten van wat eens doorvoerkamp Westerbork was, maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:12 schreef theunderdog het volgende:
Donker haar, wat gebogen schouders. Typische gelaatsuitdrukkingen.
Ik gok op Noord-Afrikaans.
En dan krijg je ook nog beelden van een maand geleden te zien. De politie heeft blijkbaar ook niet zoveel zin om de daders te vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:39 schreef realnice11 het volgende:
Hoi lieve mensen thuis, we zoeken een gemene boef
Publiek : Hoe zag hij er uit?
Politie : dat moet u raden, maar we kunnen een tipje van sluier oplichten : Hij droeg een rode jas
Maar niet in bloemendaal.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:26 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Typisch uiterlijk, nektasje en gedragingen.
Met de spreidingswet van Eric van der Burg "hoe meer asielzoekers hoe beter" ook binnenkort in uw middelgrote stad of dorp. Ook al in Assen dus. De geneugten van diversiteit zijn niet alleen meer voor de randstad bestemd.
Soort is soort en zoek soort.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:26 schreef bijdehand het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe trots die ouders nou kunnen zijn op hun zoons. Echt ongelooflijk wat een lafbekken.
Weinig kans van. Molukkers in Drenthe zijn doorgaans opgevoed. Als je een probleem hebt met eentje dan heb je een probleem met ze allemaal, maar dit soort dingen zijn onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:00 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Assen heeft een grote Molukse gemeenschap, van wie de opa’s en oma’s in Nederland geboren zijn. Weliswaar statenloos en woonachtig in de restanten van wat eens doorvoerkamp Westerbork was, maar toch.
Molukkers trappen niet als een stel hyena's wildvreemden op straat in elkaar. Daar hebben ze een te goede opvoeding voor genoten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:00 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Assen heeft een grote Molukse gemeenschap, van wie de opa’s en oma’s in Nederland geboren zijn. Weliswaar statenloos en woonachtig in de restanten van wat eens doorvoerkamp Westerbork was, maar toch.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, die doen niet aan zinloos geweld wel aan zinvol geweld. Je moet ze niet boos maken, ze laten niet met zich sollen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:46 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Molukkers trappen niet als een stel hyena's wildvreemden op straat in elkaar. Daar hebben ze een te goede opvoeding voor genoten.
Niet alleen elkaar niet meer ontmoeten, niemand meer ontmoeten.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:58 schreef Montagui het volgende:
De rechter moet een contactverbod opleggen tussen die 4. Ze mogen elkaar niet meer ontmoeten.
Dan trappen ze je niet meer van je fiets vanuit het niets, maar schieten ze je meteen neer voor de lol.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:11 schreef BlaZ het volgende:
Zo langzamerhand denk ik dat het beter is dat we naar legaal wapenbezit gaan zoals in de VS, het lijkt immers niet langer mogelijk voor de overheid om de gemiddelde burger te beschermen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |