Je zou hem er zo in kunnen schuivenquote:
Zou helpen, even Hannelore die tekst laten in spreken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten duidelijker zijn.
Niet ‘microfoon checken’ maar gewoon ‘Bep, niet fluisteren’.
Dan sta je voor paal als dat 80 keer per dag door de loods schalt.
Nee, hij zegt juist niks. Hij is niet duidelijk. All is good all is good.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
ik ik ik ik wil er voor je zijn, hij wil dat helemaal niet en zegt nog net niiet ROT OP al zou ze dat mssch wel begrijpen
Je kunt zien dat hij nog weinig geduld heeftquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
ik ik ik ik wil er voor je zijn, hij wil dat helemaal niet en zegt nog net niiet ROT OP al zou ze dat mssch wel begrijpen
En maar rollen met z'n ogen als die bij haar weg looptquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
Ontploft hij maar eens een keerquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt zien dat hij nog weinig geduld heeft
Niet zonder eerst duidelijk te zijn. Hij zegt nu steeds dat alles ok is, niks aan het handje, alles priem.quote:
ice vreet zich op van binnenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zonder eerst duidelijk te zijn. Hij zegt nu steeds dat alles ok is, niks aan het handje, alles priem.
Ja met Mexxquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
hebben we Zoe eigenlijk ooit zien sporten?
Alles beter dan er een tegenstander van maken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Wat geeft Isaac altijd tegenstrijdige berichten.. of wil hij gewoon graag dat Zoe hem elke keer op komt zoeken...
Hulzen en een slof sigaretten. Hij heeft aangeven dat Wendy het mag hebben. Er benieuwd of het dan ook naar haar gaat of dat Rupert het gaat regelen en dan net iets meer voor zichzelf houdt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen er morgen geen hulzen binnen voor Jeff
Tuurlijk zegt hij dat niet.. hij denkt het wel maar het kan nu nog niet want hij heeft nog nodig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice zou eens heel duidelijk moeten zeggen dat Zoe zich niet met hem moet bemoeien, misschien wordt het dan eens duidelijk bij haar!
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
Dan moet zoe maar achter Babs aan … maar die sport
Preciesquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |