Je zou hem er zo in kunnen schuivenquote:
Zou helpen, even Hannelore die tekst laten in spreken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten duidelijker zijn.
Niet ‘microfoon checken’ maar gewoon ‘Bep, niet fluisteren’.
Dan sta je voor paal als dat 80 keer per dag door de loods schalt.
Nee, hij zegt juist niks. Hij is niet duidelijk. All is good all is good.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
ik ik ik ik wil er voor je zijn, hij wil dat helemaal niet en zegt nog net niiet ROT OP al zou ze dat mssch wel begrijpen
Je kunt zien dat hij nog weinig geduld heeftquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
ik ik ik ik wil er voor je zijn, hij wil dat helemaal niet en zegt nog net niiet ROT OP al zou ze dat mssch wel begrijpen
En maar rollen met z'n ogen als die bij haar weg looptquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:42 schreef schizolientje het volgende:
Ontploft hij maar eens een keerquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt zien dat hij nog weinig geduld heeft
Niet zonder eerst duidelijk te zijn. Hij zegt nu steeds dat alles ok is, niks aan het handje, alles priem.quote:
ice vreet zich op van binnenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet zonder eerst duidelijk te zijn. Hij zegt nu steeds dat alles ok is, niks aan het handje, alles priem.
Ja met Mexxquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
hebben we Zoe eigenlijk ooit zien sporten?
Alles beter dan er een tegenstander van maken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:44 schreef Frummelie het volgende:
Wat geeft Isaac altijd tegenstrijdige berichten.. of wil hij gewoon graag dat Zoe hem elke keer op komt zoeken...
Hulzen en een slof sigaretten. Hij heeft aangeven dat Wendy het mag hebben. Er benieuwd of het dan ook naar haar gaat of dat Rupert het gaat regelen en dan net iets meer voor zichzelf houdt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen er morgen geen hulzen binnen voor Jeff
Tuurlijk zegt hij dat niet.. hij denkt het wel maar het kan nu nog niet want hij heeft nog nodig.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Ice zou eens heel duidelijk moeten zeggen dat Zoe zich niet met hem moet bemoeien, misschien wordt het dan eens duidelijk bij haar!
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
Dan moet zoe maar achter Babs aan … maar die sport
Preciesquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.
had ze dat ook niet vlak voor ze manager was...huilen omdat ze zich ook verveelde en dat ze naar huis wildequote:Op donderdag 8 juni 2023 09:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat wordt zo weer huilen want niemand heeft tijd en aandacht voor haar.
Klopt, Jeff heeft zich af en toe laten ontvallen dat hij 8 maanden had vol te maken. Ook dat hij niet uit zichzelf zou weggaan.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:57 schreef Charmian het volgende:
Toch eigenlijk wel heel toevallig dat babs opeens dit soort lesjes geeft en waar mori aan mee kan doen. Het gevoel bekruipt mij opeens dat het vertrek van sjeffie voorbestemd was in de zin van een aflopend contract. Bijzonder ook wel dat de eliminatie op eenzelfde dag met managerverkiezingen, ook niet eerder geweest volgens mij. En als ik er verder over nadenk, heb ik hetzelfde bij esther en kenzy. Daar waren ook hints vooraf wanneer ze naar huis konden gaan en prompt is er een eliminatie die ze verliezen.
Jij denkt dat Babette opgedragen heeft gekregen om met Moraima te gaan dansen / sporten in de ochtend omdat Jeff weg zou gaan omdat zijn contract is afgelopenquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:57 schreef Charmian het volgende:
Toch eigenlijk wel heel toevallig dat babs opeens dit soort lesjes geeft en waar mori aan mee kan doen. Het gevoel bekruipt mij opeens dat het vertrek van sjeffie voorbestemd was in de zin van een aflopend contract. Bijzonder ook wel dat de eliminatie op eenzelfde dag met managerverkiezingen, ook niet eerder geweest volgens mij. En als ik er verder over nadenk, heb ik hetzelfde bij esther en kenzy. Daar waren ook hints vooraf wanneer ze naar huis konden gaan en prompt is er een eliminatie die ze verliezen.
Meerdere keren heeft ze dat al gehad.. het is gewoon een vervelend verwend kind.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
had ze dat ook niet vlak voor ze manager was...huilen omdat ze zich ook verveelde en dat ze naar huis wilde
Ik geloof daar niet zo in, Jeff leek echt verrast en ze hadden beiden evenveel kansen. Sterker nog, Jeff had meerdere kansen om te winnen. Maar goed, opgehoepeld met de perfecte kandidaat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:57 schreef Charmian het volgende:
Ze moeten dat kind gewoon een eigen ballenbak geven, dan heb je geen kind aan haar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
had ze dat ook niet vlak voor ze manager was...huilen omdat ze zich ook verveelde en dat ze naar huis wilde
En zó is dat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
Jeff had het heel moeilijk toen Kim wegging en wilde het liefste met haar mee maar hij zat er nu echt nog wel voor de winst. Dat hij blij is dat hij nu thuis is bij Kim en zijn familie? Zeker weten en ook zal hij enorm opgelucht zijn dat het voorbij is maar hij heeft gewoon het spel verloren, niets meer en niets minder.
Dat moet dan de achterliggende gedachte zijn... en dat snap ik ook wel.. maar toch.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles beter dan er een tegenstander van maken.
'opgedragen' lijkt me niet, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat het gevraagd isquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij denkt dat Babette opgedragen heeft gekregen om met Moraima te gaan dansen / sporten in de ochtend omdat Jeff weg zou gaan omdat zijn contract is afgelopenGaat dat niet een beetje ver?
Ondanks ik niets met die jongen heb, vind het een watje, ben ik dit zeker met je eens...quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
ik vind Jappie altijd zo grappig als hij mee doet
Hij heeft gewoon verloren en dat is het.Jeff en Isaac hebben gisteren in k4 nog een gesprek gehad over hoe alles is gelopen en daar kun je duidelijk horen dat ze nog allerlei plannen hadden. Dus als dit was opgezet dan waren er ook geen plannen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
'opgedragen' lijkt me niet, maar het lijkt me niet ondenkbaar dat het gevraagd is
Ze heeft gewoon het roer omgegooid en wil de laatste maanden zich klaarstomen voor de finale. Ik vind dit alleen maar heel slim. Daarbij zegt ze zelf ook dat ze niet alleen maar gezien wordt als een straffe roker en feestbeest met al die alcohol. Ze zei ook dat het op het laatst alleen nog maar om het drinken ging en dat zag ze niet meer zitten.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:11 schreef schizolientje het volgende:
en dat Babette ineens die lesje geeft had te maken met het stoppen roken en drinken en ze wilde ineens gezond enz zijn en zoal de meest stoppers van wat dan ook eigenlijk vinden dat iedereen dat dan ook moet doen ging ze aan de gaang. Op zich wel leuk
En hij had net zo veel kans om het te winnen, en dan was hij fluitend de finale ingerold. Want dan had helemaal niemand het meer tegen hem op durven nemen, want dan had hij twee eliminaties overwonnen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:06 schreef lojanda het volgende:
Jeff had het heel moeilijk toen Kim wegging en wilde het liefste met haar mee maar hij zat er nu echt nog wel voor de winst. Dat hij blij is dat hij nu thuis is bij Kim en zijn familie? Zeker weten en ook zal hij enorm opgelucht zijn dat het voorbij is maar hij heeft gewoon het spel verloren, niets meer en niets minder.
Hier kan ik ten dele in meegaan vwb het respect, maar....dat heeft zij bij mij verloren door alle valse, gemene streken, de manier waarop zij met mensen omgaat verdient verre van respect.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon het roer omgegooid en wil de laatste maanden zich klaarstomen voor de finale. Ik vind dit alleen maar heel slim. Daarbij zegt ze zelf ook dat ze niet alleen maar gezien wordt als een straffe roker en feestbeest met al die alcohol. Ze zei ook dat het op het laatst alleen nog maar om het drinken ging en dat zag ze niet meer zitten.
Ik zeg respect
En waar doel je dan op? Wendy?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier kan ik ten dele in meegaan vwb het respect, maar....dat heeft zij bij mij verloren door alle valse, gemene streken, de manier waarop zij met mensen omgaat verdient verre van respect.
Echt he, zat het net te denken hebben we toch al genoeg gezien de afgelopen maanden dat geplamuurquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:19 schreef lojanda het volgende:
Ik snap wel dat ze het sporten wegdraaien en inzoomen op het plamuren van Zoë, dat is ook veel interessanter om naar te kijken
Echt ongekend weer..quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, zat het net te denken hebben we toch al genoeg gezien de afgelopen maanden dat geplamuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |