Hij loopt nu ook door de loods alsof hij de winnaar is en iedereen die gevoelig voor is te intimiderenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, misselijk mannetje is het en die blikken soms van hem bah bah
En iets met november maar ben vergeten wat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
waterbak van jef mochten we tot in den treure horen
Ik zeg doen. Herrie in de tentquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper wil Bacardi en heeft een goed idee hoor: We halen gewoon drank x25!!!!
BH moet je passen en ik snap wel dat ze het niet doet zijn dure dingen in grote maken en ruilen mag nietquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een paar goede bh’s van koopt.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het over Sas, is mijn meningquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
waterbak van jef mochten we tot in den treure horen
Nou ik zie Immi ook niet veel doen uit eigen initiatief.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
Janet, Rupert, Eunice en Imi hebben een aardig gesprek buiten. Die zien de dingen best goed. Dat er een aantal zijn die niks doen behalve wanneer opgedragen (goh, wie zei dat nog meer steeds). Dat Zoe nooit tijd had, behalve voor Isaac. Dat Jeff zichzelf zo geweldig vond. Dat Zoe een risico is voor nog een gele kaart. En zo nog wel wat rake opmerkingen over elkaar en de andere deelnemers.
🤣🤣quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die Babette 😂
Jeff zou haar naar huis sturen omdat ze te sterk is…..
quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die Babette 😂
Helemaal mee eens.. hij baalt dat het ze deze keer wel is gelukt en dat doet pijn..quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij is zelf altijd bezig met stemmen en dan nu janken omdat anderen ook het spel gaan spelen.
Klein kind.
Je bedoelt die jongen die gisterenavond brood stond te maken voor de groep?quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik zie Immi ook niet veel doen uit eigen initiatief.
november de beste maand , toen was jef managerquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
En iets met november maar ben vergeten wat.
Het was toch al bij iedereen bekend dat Janet op Jeff zou gaan.. dat zei ze al dagen aan iedereen die het maar wilde horen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:52 schreef xsaskiax het volgende:
Babette probeerde even snel stemming te kweken door te zeggen dat Janet al veel eerder tegen Isaac gezegd had dat iedereen op Jeffrey zou gaan.... bla bla bla
Marciano sprong erin en zei dat ze dat pas een paar minuten voor de stemming vertelde en dat toen besloten werd dat ze op Sasha zouden gaan
Babette: oh..oh...oh....gevolgd door wat gebrabbel
O Jee, dat gaat vast wat worden als hij dat doorzetquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:01 schreef xsaskiax het volgende:
Lekker voor d'r, ze helemaal van slag, Zoë mag het aan niemand vertellenquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Die Babette 😂
ice wilde met deze eliminatie grote eruit hebben , dat is gebeurd maar ice had liever andere grote zin gaanquote:Op donderdag 8 juni 2023 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.. hij baalt dat het ze deze keer wel is gelukt en dat doet pijn..
Ik hoop zo dat hij de volgende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |