Gewoon Mirthe zijn onnozel,blijven doorgaan over een voorval,boos op Eunice omdat zij niet op Jeff heeft gestemd, anderen beschuldigen van diefstal terwijl ze het zelf ook doet en dan zeggen oh ik wist niet dat,ja maar dat doe ik niet express en daar o odig lang over doorzanikkenquote:
Zelfde als Bern die gisteren iemand anders theatraal noemdequote:Op donderdag 8 juni 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft het over haar integriteit....... hoe durft ze dat woord in haar mond te nemen!!
Gisteravond ging ze ook flink over de tong bij ice, ruppi en imaquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
en ja hoor de volgende (Isaac) gaat over de tong bij Babette..... bla bla bla bla bla straatje schoonvegen, anderen voor de bus gooien, zoveel mogelijk mensen zwart maken..... ze gaat maar door..... en door......
Jasper ligt te genieten zo te zien
Marciano zegt dat de strijd tussen Jeffrey en Sasha vast stond... die wilden tegen elkaar
Het stelt ook niets voor eigenlijk maar ik snap wel dat iemand die nooit op een pc zit of online boodschappen doet en nooit geen e-mail stuurt het nog een dingetje kan zijn.. maar het gaat haar goed afquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe heeft het overleefd, dan kan iedereen het
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij is zelf altijd bezig met stemmen en dan nu janken omdat anderen ook het spel gaan spelen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:17 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe je ook over Isaac denkt, toch kan ik het me heel goed voorstellen dat hij de pest er over in heeft dat zijn maat weg moest en al helemaal de manier waarop.
Het gesprek tussen Jeffrey en Isaac in kamer 4 gisteren zei meer dan genoeg.
Hij heeft al een tijdje in de gaten dat er stemmen tegen Jeffrey geronseld werden en als ik me niet vergis weet hij het ook van Zoë (waar hij om een of andere reden 'aardig' tegen moet blijven doen')
Vanmorgen Zoë weer met die zalvende stem zeiken tegen hem...... ik zou al lang uit mijn stekker zijn gegaan tegen haar.
Hij ziet ook Babette en haar hele manier van doen, daar ergert hij (en niet alleen hij) zich enorm aan, dat heeft hij ook gezegd.
Je ziet dat hij zich inhoudt, benieuwd of en wanneer dit explodeert.
Dat zegt wat over de directe bemoeienis van het personeel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie soms best agressie in zijn ogen, maar zoals je zegt hij houdt het onder bedwang
De kaarten zijn geschud zegt Babette en niet door ons
Isaac had gisteren gezegd ik speel nu tegen 65 man, tegen ons en het personeel
Dat dus, ze moeten stemmen en kunnen zelf bepalen op wie.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij is zelf altijd bezig met stemmen en dan nu janken omdat anderen ook het spel gaan spelen.
Klein kind.
Zou mooi zijn als er een paar goede bh’s van koopt.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:11 schreef pingu66 het volgende:
Janet zegt tegen Rupidat ze aan Morri moet vragen hoeveel er nog over is van die 500 euro. ( Janet die altijd op rood gaat staan bij geld uit de prijzen pot, shopt er lustig op los
De groep in den beginne was Kim K, Wanda, Martin, Mexx, Kenzy en Djedi, allemaal naar huis dus.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:51 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen. Hij is zelf altijd bezig met stemmen en dan nu janken omdat anderen ook het spel gaan spelen.
Klein kind.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een paar goede bh’s van koopt.
Ik was verbaasd dat er geen SL kwamquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de directe bemoeienis van het personeel.
Biologisch als in zijn eigen lichaamsafscheiding? Hij houdt niet van verspilling..quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom eet hij ook alleen maar biologisch voedsel. Stookt zijn huis nooit op 23 graden. Besteld een houten biljart. En staat hij om de zoveel tijd op het Nalieveld te demonstreren 😉
waterbak van jef mochten we tot in den treure horenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
Oi! Does terug naar die cabana? Sasha's versie van 'haar waterbak' ken ik nou wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |