Ze hebben het over Mirthe die met een probleem loopt en overal bommetjes loopt te droppenquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:17 schreef pingu66 het volgende:
Eunice huiĺie huiĺie en kleine bro haar troosten.
begint dat gedoe mirthe - eunice nu weerquote:Op donderdag 8 juni 2023 11:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben het over Mirthe die met een probleem loopt en overal bommetjes loopt te droppen
Daarom eet hij ook alleen maar biologisch voedsel. Stookt zijn huis nooit op 23 graden. Besteld een houten biljart. En staat hij om de zoveel tijd op het Nalieveld te demonstreren 😉quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Erik is ook een klimaatactivist; confirmed.
Erik heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:27 schreef Tuttebolleke het volgende:
Meneer Erik een warmtepomp heeft geen nut voor 1 a 2 personen.
Anders hadden wij die al laten plaatsen meneer Erik.
Gekkigheid.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom eet hij ook alleen maar biologisch voedsel. Stookt zijn huis nooit op 23 graden. Besteld een houten biljart. En staat hij om de zoveel tijd op het Nalieveld te demonstreren 😉
Van mij ook hoor, misselijk mannetje is het en die blikken soms van hem bah bahquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag hij de volgende zijn die lekker naar huis gaat. Die gast krijgt het steeds meer in zijn bol en denkt dat hij daar alles kan bepalen en de dienst uit kan maken.. donder op man met achterlijke bro gedoe.
als blikken konden doden ...................quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, misselijk mannetje is het en die blikken soms van hem bah bah
Ik zie soms best agressie in zijn ogen, maar zoals je zegt hij houdt het onder bedwangquote:Op donderdag 8 juni 2023 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat bro gedoe stoort mij ook. En Isaac is een agressief mannetje hoor maar kan zich super beheersen, heeft discipline. Hij sport niet voor niks zo fanatiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |