het gaat weer verder met ice en imiquote:Op woensdag 7 juni 2023 23:11 schreef KinKiJan het volgende:
Kirrende Eunice op 1
Hinnikende Babs op 2
Goed moment om af te sluiten
quote:Op woensdag 7 juni 2023 22:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch welLove. Heerlijk om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo praat Isaac nu eenmaal. Is de rustige manier van tv maken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:59 schreef Harry het volgende:
Isaac: ik ben al lang klaar. Wij zouden de finale spelen. Nu is hij daar.... Nu moet ik de finale spelen.
(Isaac heeft het wel een beetje hoog in de bol)
Dat worden geen fijne streams als het dit soort gesprekken worden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:04 schreef Harry het volgende:
Isaac: ik ben al bij die end.
Babette: daar ben je al heel lang.
Was gisteren al. En ze hadden prima door dat het betekenis had.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:20 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens werden er eerder op de dag boodschappen bezorgd die niet besteld waren namelijk boter, kaas en eieren. Vervolgens later op die dag bleek er een eliminatie te zijn die exact diezelfde naam draagt. Over een sterk staaltje gesproken.
Een enkeling maar wellicht ook ingefluisterd door de febo.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Was gisteren al. En ze hadden prima door dat het betekenis had.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:10 schreef Harry het volgende:
Isaac˜: ik doe wat ik moet doen. Tegen iedereen!
Babette: ben je gek ofzo?
Isaac: ik ga me echt keihard klaarmaken daarvoor. Fakking rock 'n roll.
hij was ook maar gewoon 1 van de deelnemers.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey moet hebben aangegeven dat hij er echt klaar mee was want anders was het scenario van vandaag niet gebeurd.
Niets is "gewoon" bij een rls.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:12 schreef Verida het volgende:
[..]
hij was ook maar gewoon 1 van de deelnemers.
en er was vandaag een eliminatie en die heeft hij verloren.
Het had ook anders kunnen lopen, dan had Sas verloren en was Jeffrey nog steeds 1 van de deelnemers geweest.
hij had ook heel gewoon de eerste eliminatie, met de waterbak, kunnen verliezen,quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Niets is "gewoon" bij een rls.
Nihil.quote:Op donderdag 8 juni 2023 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had ook heel gewoon de eerste eliminatie, met de waterbak, kunnen verliezen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |