quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Heb ik echt de eliminatie van Jeff gemist![]()
Topdag
Dat is niet zo toch?quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha helpt Jasper met zijn bed maar Jasper heeft op haar gestemd.
Weet ze dat niet dan.
Droge macaroni uit de kast van Erikquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:26 schreef spapaars het volgende:
Nu nog even een opdracht voor een feestelijke maaltijd
Jasper op Sasha gestemd?quote:
Yessss, eindelijk van die grootmuil afquote:
Zou wel mooi zijn als ze prijzenpot moeten aanbreken voor eten, juist in de maand van Moraima 'alles kan kapot, ook de prijzenpot' BOEM!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:30 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop dat ze de laatste drie maanden alleen nog maar water en brood hebben. En veel 48-uursopdrachten.
Even de duimschroeven aandraaien.
Laat ze elkaar maar opeten!
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:31 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat zelfs de haters Jeff nog wel gaan missen.
En dit ook!quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:30 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd wie het volgende target van de roddelmutsen en de disneyclub is. Hij heeft beide kliekjes weken bezig gehouden, zou haast zeggen dat die ook in een zwart gat vallen nu.
Morriquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weten we dat Jap op Sas gestemd heeft? Was dat te zien?
Het kan verkeren! Ik mis Wanda bijvoorbeeld. Was wel een smaakmaker (bitter/zuur, maar toch!)quote:
Dit was met Martin en Wanda ook. Missen is een groot woord, maar ik zag ze toen ze erin zaten het liefst vertrekken, maar dan niet met zo'n kutbrief. Het werd op momenten wel een stuk saaier zonder hen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:31 schreef Seattle het volgende:
Ik denk dat zelfs de haters Jeff nog wel gaan missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |