Niet alles is natuurlijk een actquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Jeff speelde een rol, een act. Dat heeft hij ook ruiterlijk toegegeven steeds weer, nu ook weer. Niet alles serieus nemen, op naar de volgend grammy award winning toneelspeler: Ice!
Allemaal grootspraak.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:14 schreef engine het volgende:
Hij ging nog ergens een ruit in werpen toch of is de grote smoel er nu vanaf?
Ik vind van welquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze eliminatie was niet te manipuleren.
Kreeg de uitleg niet mee dus moest even puzzelen tijdens het spel zelfquote:
Vrij simpel misgooienquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kreeg de uitleg niet mee dus moest even puzzelen tijdens het spel zelf
Ze wist toch al dat hij genomineerd zou worden en is toen voor de zekerheid gaan rijdenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Dat zijn zus al onderweg was
Voor er werd gespeeld
Er waren nog wel een aantal regeltjes aan verbonden hoorquote:
Ja die ze willekeurig toepastenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er waren nog wel een aantal regeltjes aan verbonden hoor
Dat baby aan het helpen was en uit het raam keek en sasha ofzo voorbij liep en babs keek toen heel blij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:54 schreef Hildetje het volgende:
Maar wat zei ice nou precies over Babs tegen Jef boven? (Over het helpen met de koffer)?
Dat toen bern en Sas langs kwamen en zij ( Baps) naar hun lachtequote:Op woensdag 7 juni 2023 16:54 schreef Hildetje het volgende:
Maar wat zei ice nou precies over Babs tegen Jef boven? (Over het helpen met de koffer)?
Heb jij de uitleg meegekregen dan? Er zat een hele normale logica achter hoor!quote:
👍quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet die vent gewoon niet, ben blij dat hij weg is. En daar mag jij anders over denken, maar in mijn ogen is het opgerot staat netjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |