Een gelukkig huwelijk hebben die twee 🤣quote:
Eens, hij is een goede verliezerquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:46 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jeff een goed verliezer. Hij kon van te voren weten dat er op hem gestemd ging worden, daar heeft hij zelf zelfs om gevraagd.
Hij heeft hiermee gegokt op een eliminatie die hij duidelijk zou kunnen winnen. Febo heeft echter een eliminatie verzonnen die echt door iedereen gewonnen kon worden, of verloren zoals door Jeff in dit geval.
Hij doet het netjes door niet te gaan schreeuwen, gillen of gele kaarten te zoeken. Hij is de eerste die voor Sas applaudiseert.
Ik vind het bijzonderquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:44 schreef HappyCharly het volgende:
Heb het idee dat Jeff ook wel een soort van opgelucht was dat hij eruit is...
Misschien blij om eindelijk niet meer bij een aantal van die mensen te zitten die achterbaks/ schijnheilig zijn...
En lekker naar Kim
Houd hoop! Ik ben vandaag ook heel erg verrastquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh?
Ik denk dat dit de show niet leuker maakt
ik blijf wel kijken hoor, wie weet word ik verrast
Wendy krijgt nogal snel errors zodra ze zelfstandig moet nadenkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef Hildetje het volgende:
Het valt me gruwelijk tegen van Wendy! Wekenlang genegeerd…en weer met Bans meestemmen…
Ja niet zo'n aansteller als Berendquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:46 schreef Verida het volgende:
Ik vind Jeff een goed verliezer. Hij kon van te voren weten dat er op hem gestemd ging worden, daar heeft hij zelf zelfs om gevraagd.
Hij heeft hiermee gegokt op een eliminatie die hij duidelijk zou kunnen winnen. Febo heeft echter een eliminatie verzonnen die echt door iedereen gewonnen kon worden, of verloren zoals door Jeff in dit geval.
Hij doet het netjes door niet te gaan schreeuwen, gillen of gele kaarten te zoeken. Hij is de eerste die voor Sas applaudiseert.
wendy is meeloperquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:43 schreef Hildetje het volgende:
Het valt me gruwelijk tegen van Wendy! Wekenlang genegeerd…en weer met Bans meestemmen…
Huh echt voordat er gestemd werd?quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Dat zijn zus al onderweg was
Voor er werd gespeeld
ik heb altijd hoopquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Houdt hoop! Ik ben vandaag ook heel erg verrast
Hij kon gewoon eerder al weggaan hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat hij blij is dat hij bij dat volk weg kan
Omdat er een stoel stond gooide ze niet raakquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ze heeft niet naar hem gegooid
Hoe durft ze het te zeggen
Die van Sasha denk ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Voor er werd gespeeld
Denk dat Jeff t type is dat door het spel naar huis wil gaan, eli dusquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hij kon gewoon eerder al weggaan hoor.
ze had ook niet op jeff gestemd, maar ook niet op Sas.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze op Jef heeft gestemd.
[ afbeelding ]
ik bedoel wendy heeft geen eigen mening luisterde nu ook naar bepquote:Op woensdag 7 juni 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk niet dat ze op Jef heeft gestemd.
[ afbeelding ]
De familie word altijd op de hoogte gebracht als ze eleminatie opdracht moeten doen. En die moeten dan naar de loods komen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Voor er werd gespeeld
Deze eliminatie was niet te manipuleren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder
Voor er werd gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |