van ganser hartequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Jeff kan vanavond nog bij Kim op de bank zitten, dat gun je zo’n jongen toch?
Als hij verliest kost het ze iig nog een keer 10Kquote:
Dat wens ik Kim niet toequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Volgens sommige verhalen stond ze te schreeuwen aan de poort maar dat betwijfel ik want dan ben je een achterlijke tokkiequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Je maakt haar nog mooierquote:
Dan is het gespeeld.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Je mag Jeff of niet, maar zonder Jeff in dit programma kun je toch net zo goed naar Omroep Max kijken?
Nou dat valt wel mee hoor.. het is niet God hè..quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Je mag Jeff of niet, maar zonder Jeff in dit programma kun je toch net zo goed naar Omroep Max kijken?
Ze was al tokkie, maar met het hart (vaak) op de goede plekquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens sommige verhalen stond ze te schreeuwen aan de poort maar dat betwijfel ik want dan ben je een achterlijke tokkie
Je bent nog op tijd tochquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:01 schreef espri het volgende:
[..]
Pfff ben ik er een hele ochtend bij, ga ff weg en dan dit…
Vanmiddag 10 over 5quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Duurt niet lang meer en ze heeft echt weer zo’n hoofd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met die plofkop, die ik 25% heb vergroot
Dat is natuurlijk grote onzin, zonder Jeff is het gewoon wat meer RTL dan SBSquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:00 schreef Wibehh het volgende:
Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
net ff snel scherm met de stemmen, iemand cap kunnen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |