Eind augustusquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:47 schreef D. het volgende:
Jeff uitzwaaien is wel een fijn vooruitzicht, maar zelfs als ie wint, winnen we
Nee niet vrijwilligquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ben te laat….
Is Jef vrijwillig of erop gezet ?
Babette wil het eigenlijk wel maar kan het elke keer niet over haar hart verkrijgen om op Jeff te stemmenquote:
Moeten ze nu gaan doenquote:
Bern of Sasquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:50 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff zei toch altijd dat ie tegen Bern wilde bij een onderling duel? En nu kiest ie dus voor Sasha?
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Liever vandaag, we kunnen het maar vast gehad hebben
Sasha is geen serieuze concurrentie en Bern wil ie zien creperen zei ie zojuistquote:
Ja daar dusquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha is geen serieuze concurrentie en Bern wil ie zien creperen zei ie zojuist
Ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:52 schreef Kakadylo het volgende:
Ben in ieder geval voor Jeff in het geval ie erop mocht komen
Je kan ook de balletjes door de loods keilen en daarmee lekker naar huis gaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:54 schreef Kakadylo het volgende:
Maar wat een kutspelletjes zeg en daarmee ligt je lot dus in handen
de kaart die hij voor mirthe draagt als ze weg moet maar niet meer in haar handjes passen?quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Zin in Jeff die nog gele kaart pakt onderweg naar buiten
Denk dat Jeff dan nog steeds los gaat op degene die op hem hebben gestemd. Dan horen we de komende dagen weer “ik ben Jeff fokking den Hartog en ik kan alles”quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:54 schreef OmaJacky het volgende:
Hoop dat Jef wel wint want dan zijn de streams wel weer leuk om te kijken, als Sas wint wordt het een dooie boel.
Leuker om naar te kijken dan naar een slapende Sasquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dan nog steeds los gaat op degene die op hem hebben gestemd. Dan horen we de komende dagen weer “ik ben Jeff fokking den Hartog en ik kan alles”
TV maken gegarandeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dan nog steeds los gaat op degene die op hem hebben gestemd. Dan horen we de komende dagen weer “ik ben Jeff fokking den Hartog en ik kan alles”
Kim kan mooi eventjes wachten...quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef D. het volgende:
Jeff kan vanavond nog bij Kim op de bank zitten, dat gun je zo’n jongen toch?
Dat zekerquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leuker om naar te kijken dan naar een slapende Sas
daarom die klojo graag eruitquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |