Janet zegt nu weer tegen Isaac en Marciano dat ze sowieso op Jeffrey gaat stemmen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verkeerd gehoord, hoorde heel veel namen behalve Jeff. Jij wilt dat alleen maar horen.
Gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet zegt nu weer tegen Isaac en Marciano dat ze sowieso op Jeffrey gaat stemmen.
Dan gaat Bern instorten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:40 schreef KinKiJan het volgende:
Shadow is spy is sasha.
Sasha tegen Jeff incoming?
Wednesday exit op wednesday zou leuk zijn
of Bern wordt nog sterker in zijn wil om te winnenquote:
Gaat die toch ook lekker naar huis..quote:
Goed planquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:42 schreef lojanda het volgende:
Gaat d
[..]
Gaat die toch ook lekker naar huis..
Die is wel goed met ballen denk ikquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey staat zich voor te bereiden voor het speelveld
Mic weer foetsiequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:44 schreef Monique___ het volgende:
mogen blijkbaar niet horen wat brabbel zegt...
Ik denk dat dit echt een kwestie van geluk zal zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:43 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit wel een leuke eliminatie.
Van te voren niet echt in te schatten wie hier goed of slecht in gaan zijn
Wel heeft mirthe van de week wat spelletjes boter kaas en eieren zitten spelen, ik geloof met morrie, maar of een van de twee er goed is was, durf ik niet te zeggen.
Dat roep je elke eliminatiequote:Op woensdag 7 juni 2023 14:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moge duidelijk zijn, 'Petertje' denk ik.
Ik las Jeff staat al klaar met blauwe ballenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:43 schreef OmaJacky het volgende:
Jef staat al klaar bij de blauwe ballen, die weet het al.
Dat denk ik ook, al moet je ook een beetje een lekkere motoriek zijn. Zoe zou dus al af zijn voordat ze beginnenquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat dit echt een kwestie van geluk zal zijn.
Die kan dit idd niet, maar ja wat kan zij eigenlijk welquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al moet je ook een beetje een lekkere motoriek zijn. Zoe zou dus al af zijn voordat ze beginnen
Daar begint hij na de eliminatie weer over..quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waar is Jappie nu dan, die wilde toch graag spelen? Heeft hij nog niet gevraagd om hem er op te zetten met zijn grote mond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |