Moet Morrie straks ook een pruik voor Zoe bestellen, maar dan zegt Morrie,: nee daar is geen geld voorquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Op het moment dat ze de verf in haar haar heeft gezet, moet het lekker lang blijven zitten.
Dat zou ook kunnen, maar het dat verandert niets aan het feit dat ze dus van alle kanten in de steiger gezet moet worden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze goed kan lezen maar het niet goed kan begrijpen.
Madeleine Marciano Kenzy en Wendy hadden vier weken volgens mij dus dan klopt het ongeveer dat ze evenveel verdien opdrachten hebben gehad. Misschien Zoë dan ééntje meer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat er toch wel een enorme kuchgunfactor#hulpvanachterkuch was.:Y
Nee, ik houd het liever bij de realiteitquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat er toch wel een enorme kuchgunfactor#hulpvanachterkuch was.:Y
Morrie zegt dan: nee, is toch zielig als ze geen haar heeft. Is niet leuk. Is niet lief om geen pruik te kopen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Morrie straks ook een pruik voor Zoe bestellen, maar dan zegt Morrie,: nee daar is geen geld voor
Jeff dus, die heeft per bewoner het meeste geld verdiend in november.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nieuwe extensions dan in Zoe dr gevalquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Morrie straks ook een pruik voor Zoe bestellen, maar dan zegt Morrie,: nee daar is geen geld voor
Vind dat toch lastig om te zeggen, het is van een hoop dingen afhankelijk. De meeste managers hadden meer (of minder) kunnen hebben als de groep beter (of slechter) gepresteerd had (Isaac had bijv. 2 opdrachten die 0 opleverde die max 1000+ geweest hadden kunnen zijn).quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt idd maar die heeft er vijf weken gezeten en er waren ook veel meer mensen nog en in die maand is er ook al veel geregelde voor december. Ik denk dat met het laatste de FEBO ook heeft geholpenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff dus, die heeft per bewoner het meeste geld verdiend in november.
Deel het bedrag door het aantal inwoners, simpel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar die heeft er vijf weken gezeten en er waren ook veel meer mensen nog en in die maand is er ook al veel geregelde voor december. Ik denk dat met het laatste de FEBO ook heeft geholpen
Klopt iddquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Deel het bedrag door het aantal inwoners, simpel.
Wat denk je zelf? Rupi gaat de boel runnen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat Moraima zich niet laat beïnvloeden door iedereen en het zo eerlijk mogelijk gaat doen. Degene die ik daar het liefste veel op kantoor zie zitten om haar te helpen is Wendy
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
En toch .. Moraima zegt meer zinnige dingen tegen 'Camerita' dan Zoe tegen een echt mens
Met imma in zijn kielzog, dan is Imma vast ingewerkt voor de volgende maandquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Rupi gaat de boel runnen.
Roep maar Moraima, dat werkt misschien ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:54 schreef mootie het volgende:
Als we gaan shoppen moet je toch iets intypen…?
Oh lord…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |