Eliminatiequote:Op woensdag 7 juni 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Babette denkt dat de zoemer vandaag nog wel gaat voor een verdienopdracht, want er is geen eten.
Fijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Verida het volgende:
Ik kan me de teleurstelling van Sasha en Bern goed voorstellen.
Hoe kom je er bij dat ze niet kan lezen, Ze heeft het Wilhelmus ook van papier gelezen/ geleerdquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Top, een manager die niet kan lezenMoraima moet nog meer gepamperd gaan worden dan Zoe.
SPOILER: Verdiend met verdienopdrachten per maand/managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aantal verdienopdrachten per managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Iedereen wist toch al wie het ging worden?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Verida het volgende:
Dat zeg ik ook, die moet nog meer gepamperd gaan worden dan Zoequote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel wat ze van te voren heeft aangegeven dat ze cut wel veel hulp nodig zal hebben. Dat heeft ze vele malen besproken met Babette Jeff Isaac Marciano en Rupert. Allemaal hebben ze gezegd haar te helpen.
Wendy heeft de haren van Zoe toch pas zwart geverfd en nu moet het opeens weer anders?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Wendy moet en zal nu het haar doen van zoe (van zoe moet het)
ik hoop dat ze een hele lange opdracht krijgen
Tijdens het verven graagquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Ze had duidelijk moeite met het lezen van de taken van de manager, Rupie had dat in de gaten en las het daarom voor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze niet kan lezen, Ze heeft het Wilhelmus ook van papier gelezen/ geleerd
maar daarom mogen ze toch wel even teleurgesteld zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen wist toch al wie het ging worden?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
Tijdperk Zoe is voorbij, nieuwe manager.
OT: Stats-tijdSPOILER: Verdiend met verdienopdrachten per maand/managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat er toch wel een enorme kuchgunfactor#hulpvanachterkuch was.:YSPOILER: Aantal verdienopdrachten per managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaaaaal niet, gok ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morrie al wel goed om kunnen gaan met geld, denk ik
Ik denk wel dat ze goed kan lezen maar het niet goed kan begrijpen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had duidelijk moeite met het lezen van de taken van de manager, Rupie had dat in de gaten en las het daarom voor.
Begrijpend lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze niet kan lezen, Ze heeft het Wilhelmus ook van papier gelezen/ geleerd
Ik vind dit helemaal ruk, dit wordt weer een Rupimaand.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Top, een manager die niet kan lezenMoraima moet nog meer gepamperd gaan worden dan Zoe.
Eerder een nieuwe pruik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:46 schreef D. het volgende:
Eerste stelling vanavond; een nieuwe jurk voor de manager?
Op het moment dat ze de verf in haar haar heeft gezet, moet het lekker lang blijven zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Ik heb ook de indruk dat ze zich in het ootje genomen voelen door achter.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Verida het volgende:
Ja, Jeff had niks te klagen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat er toch wel een enorme kuchgunfactor#hulpvanachterkuch was.:Y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |