Even op de linkje drukken.
Dan zie je foto met benaming en plaats .
https://www.dekkerautogro(...)images/uitlijnen.jpghttps://www.bosmanbanden.(...)lignment-diagram.jpgMaar goed
Een tip .
Volgende keer bij nieuwe banden voor plaatsen.
Gelijk even uitlijnen .
Aangezien de afstelling nu is gedaan met banden die al verkeerd zijn afgesleten.
Dus de volgende keer nieuwe banden en trekt weer weet je gelijk waar het aan ligt.
Een auto trek vaak niet zomaar naar links of rechts.
Iemand zij al je heb een stoepje geraakt.
En daardoor kan je spoorstang beschadigen.
Die kan krom worden waardoor de wiel anders gaat staan.
Dit zie je niet zomaar op het oog maar wel op de meetsysteem.
Eigenlijk had de spoorstang vervangen moeten worden.
Dit kan verklaren dat er een kleine afwijking nu in de spooring en wielvlucht aan de rechterkant zit.
Het is niet veel dus maak je niet zo druk er om.
Maar houd het in de gaten dat de spoorstang kogel nu ook een tik heeft gehad en sneller slijt.
En ja ik ben uitlijner van beroep geweest.
Mog al die schade wagens na vervangen van onderdelen af gaan stellen.
Was altijd zo geweldige (not)