brabbel geeft haar aan dat te oranje meuk opsmeert..quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:28 schreef espri het volgende:
Volgende kwast en poepertje, wowwwww nu komt oranje zegt ze…
allemaal van die waterproof meuk denk ik.. en natuurlijk 6 lagen over elkaar heen geplamuurdquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:32 schreef espri het volgende:
Als Zoë later een kindje heeft, is het steeds, sorry meisje maar mama moet even poederen, flesje eindelijk gegeven en weer rennen naar de spiegel…. Eigenlijk is het zeer zielig, ze is gewoon ontzettend onzeker want ze verstopt zich achter zoveel lagen, zelfs onder de douche is het er niet af.
Barbie 2.0quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:32 schreef espri het volgende:
Als Zoë later een kindje heeft, is het steeds, sorry meisje maar mama moet even poederen, flesje eindelijk gegeven en weer rennen naar de spiegel…. Eigenlijk is het zeer zielig, ze is gewoon ontzettend onzeker want ze verstopt zich achter zoveel lagen, zelfs onder de douche is het er niet af.
Het is ook niet zo als ik keek, ze haar gezicht onder het water deed, steeds met een doekje en een wijsvinger maakt ze een soort van schoon.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
allemaal van die waterproof meuk denk ik.. en natuurlijk 6 lagen over elkaar heen geplamuurd
maar verbaasd me wel dat het in de douche nog blijft zitten
ZOe plamuurt vele lagen over elkaar heenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:37 schreef espri het volgende:
[..]
Ja zonde hoor, en ipv een goede dagcreme te gebruiken zag ik haar bodylotion opsmeren.
het is ook niet een kleur die dicht bij haar eigen huidskleur ligt, maar meer 1 die bij Mori zou passenquote:
Net Jolande Sap; met een stekkerdoos staan en dan de stekker eruit trekken." Zo trek je de stekker eruit" ( uit het kabinet)quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:28 schreef Monique___ het volgende:
zowie: het is gewoon gezel bij mij op kantoor. Babbet ik ga straks wat zegguh, het clubhuis is geslotuh
zowie: eigenlijk moet ik een doek meenemen en dan zo gooiuh , doek gevalluh en dan dit clubhuis is geslotuh
Het blijft bijzonder om te zien. En nu weer een poedertje, ben de tel kwijt hoeveel er op zit, kwam op 5 en daarna geen idee meer,quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook niet een kleur die dicht bij haar eigen huidskleur ligt, maar meer 1 die bij Mori zou passen
echt dat die aan het eind van de dag geen craquelé op het gezicht heeft is een wonderquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:42 schreef Monique___ het volgende:
En ondanks dat 2 menen haar al gezegd hebben dat ze op een wortel lijkt, komt er toch nog een laagje overheen![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net Jolande Sap; met een stekkerdoos staan en dan de stekker eruit trekken." Zo trek je de stekker eruit" ( uit het kabinet)
Wilders ; ik geloof dat bij mevrouw SAP nog nooit een stekkertje vast heeft gezeten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |