janet voor manager zekerquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:15 schreef Monique___ het volgende:
Nominatie gebrabbel met jappie en brabbel
en half haar gezicht schoonmaken.
Nu weer aan het twijfelen om op sjennet te gaan..
[ afbeelding ]
Dat is nog eens een goede morgenquote:
Dat ze niet een enorme pukkelkop heeft valt me nog mee (en dan bedoel ik kraters)quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:15 schreef espri het volgende:
Wat zal Zoë later spijt krijgen dat ze nooit haar huid laat “ademen” altijd maar vol met troep.
Dat is zeker waar maar ze is nog erg jong, wacht maar een paar jaar..quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ze niet een enorme pukkelkop heeft valt me nog mee (en dan bedoel ik kraters)
Ja, dit kan niet goed zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:19 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar ze is nog erg jong, wacht maar een paar jaar..
gewoon Moriquote:
Vermoed dat ze niks gaat doen om 'haar' Ice boos te maken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon Mori
al wil ik wel zien hoe boos ice wordt op Zoe
o jee als ze dan op jef stemt voor eliminatie ,ice ontploft danquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Vermoed dat ze niks gaat doen om 'haar' Ice boos te maken.
Onnozel....... zeker als zowie het nog weet en haar moet uitleggenquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:24 schreef espri het volgende:
Babet heeft eindelijk door dat er microfoons zijn?Ze heeft waarschijnlijk weer gefluisterd en dacht dat het niet opgepikt werd, zelfs Zoë zegt dat de camera.s geluid oppakken.
Dat dusquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Onnozel....... zeker als zowie het nog weet en haar moet uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |