O dat is al een tijdje terug. Vandaag de nieuwe manager verkiezing. Maar volgens mij staat het al vast dat het moraima wordt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 07:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ben gestopt met kijken in januari ergens.
Die zouden ook vrijdag pas komen bij de bestellingen uit de prijzenpot.quote:
Daar zouden ze ook een gele kaart voor moeten geven, kijken hoe snel dat schijt hebben afgelopen is...quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:14 schreef danaqui het volgende:
Mic check en gewoon doorgaan zonder mic, ze hebben echt schijt
Noodbestelling dan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zouden ook vrijdag pas komen bij de bestellingen uit de prijzenpot.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
hulzen waren al besteld toen jef uit zijn pan flipte
Dat is geen nood, dit is voedsel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
hulzen waar al besteld toen jef uit zijn pan flipte
shag hadden ze nog wel en ze draaien het in overtrekpapier van de tatoeersetquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ja..Wendy en Jeffrey roken sigaretten
Hoe komen ze daar dan aan?
Ze hebben gisteren het alarm getestquote:Op woensdag 7 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kregen een muziekje dus niets te horen. Zelf weten ze het daar ook niet en gokken
Wel een filmpje op internet ergens, maar of er meer en zo ja wie is niet duidelijk.
Het zag er niet uit als zelf gedraaid.quote:Op woensdag 7 juni 2023 08:29 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
shag hadden ze nog wel en ze draaien het in overtrekpapier van de tatoeerset
en rupiquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ik denk dat het 90 % zeker is dat Morrie manager wordt. Ben wel benieuwd of ze n eigen plan heeft en wie haar adviseurs gaan zijn. Ik vermoed toch ook Babs weer.
ik zag het nu ook misschien had jeff nog over van het pakje echte sigaretten wat hij laatst gekocht had en roken ze die nuquote:Op woensdag 7 juni 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het zag er niet uit als zelf gedraaid.
Wendy en Jeffrey zaten eerst bij het koffie apparaat en Wendy FF buiten haar schoenen pakken.
En toen zag ik ze buiten bij de rookplaats en Jeffrey gaf Wendy een sigaret en stak er zelf ook 1 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |