Stukje inclusiviteit.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:57 schreef RamboDirk het volgende:
De stemming hier is lichtelijk gekleurd.
quote:
quote:"Met groot verdriet kondigen we het overlijden aan van Tina Turner." Met die boodschap is vanavond op sociale media bekendgemaakt dat de legendarische zangeres op 83-jarige leeftijd is overleden: Tina Turner werd op 26 november 1939 geboren als Anna Mae Bullock in het stadje Nutbush in de Amerikaanse staat Tennessee.
Lijkt me fake news aangezien Tina Turner niet door een dildo om het leven kwam.quote:
Filterkoffie Genot.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk genoeg heb ik net koffie gezet (het pruttelt nu)
Beetje raar om lasagne te eten tijdens de koffie, maar primaquote:Op zondag 11 juni 2023 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk nu ook.
Mijn lasagne staat in de oven.
Ik neem mensen die al om vijf uur eten niet serieus.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar om lasagne te eten tijdens de koffie, maar prima
Uh.. waarvan aktequote:Op zondag 11 juni 2023 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem mensen die al om vijf uur eten niet serieus.
Emmen begon de wedstrijd enthousiast zonder echte kansen en bloed inmiddels dood.quote:
En als ik de liederen van het Emmempubliek hoor ga ik Laat de zon nu maar schijnen bijna missen.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:33 schreef Zwansen het volgende:
Als ik Almere soms zie jagen en druk zetten dan lijkt het wel alsof Emmen een 2-0 voorsprong verdedigt.
tequote:Op zondag 11 juni 2023 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens ze in Almere heel veel narigheid te
Waarom die rouwbanden?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens Emmen heel veel goed voetbal toe dus vrees dat ze 20 nieuwe spelers nodig hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Altijd tegen Almere.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie stelt Lindhout nu ook aan voor zo'n pot.
Ze mishandelen slechts politieagenten zodra ze in Volendam zijn?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als politieagent kun je in Emmen gewoon tijdens je dienst voetbal kijken langs het veld.
DRENTHE
Emmen dat maar probeert leuk te voetballen met 0-2 achter. Walgelijk.quote:
Inteelt moet je ten alle tijden voorkomen.quote:Op zondag 11 juni 2023 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze mishandelen slechts politieagenten zodra ze in Volendam zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:57 schreef Tjacka het volgende:
Hoe heet John als hij aan een extra Thee zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:57 schreef Tjacka het volgende:
Hoe heet John als hij aan een extra Thee zit?En als hij het te lang laat staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gedraag jequote:Op zondag 11 juni 2023 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Oef die man in de Versace reclame is lekker, rawr
Loop jij nou weer de brave Pastoor te spelen?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan men stoppen met John grapjes?
Bvd
Om af te koelen een ijsje?quote:Op zondag 11 juni 2023 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan men stoppen met John grapjes?
Bvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een brave jongenquote:Op zondag 11 juni 2023 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Loop jij nou weer de brave Pastoor te spelen?
Haha je gebruikt de quote ipv de spoilerquote:Op zondag 11 juni 2023 19:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Om af te koelen een ijsje?
[..]
Dankjequote:Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Almere scoort zo de 0-1, in de 80e minuut de 1-1 van Emmen, en dan vrij snel daarna de 2-1 en na een knotsgekke laatste seconden goal van Diemers gaan we verlengen.
Geen dank ouwe reus.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dankje
Dan hoef ik niet meer te kijken tot de verlenging
Dat is Almere City.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word echt gek van het Emmen publiek
Jajajalalalalalahahalala he
Beter gewoon 0-0 en nooit meer over deze wedstrijd praten.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Almere scoort zo de 0-1, in de 80e minuut de 1-1 van Emmen, en dan vrij snel daarna de 2-1 en na een knotsgekke laatste seconden goal van Diemers gaan we verlengen.
Zou niet best zijn als het Emmen publiek dusdanig wordt weggedrukt qua geluid in eigen stadion.quote:
wowquote:Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |