quote:Op woensdag 21 juni 2023 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik herhaal, DSM heeft een groot probleem.
quote:De wegen van Team DSM-Firmenich en Sam Welsford scheiden na dit seizoen. De 27-jarige Australiër beschikt over een aflopend contract en heeft besloten om zijn carrière elders voort te zetten. Vanaf 2024 verdedigt hij de kleuren van BORA-hansgrohe, laten bronnen aan WielerFlits weten.
En volgens datzelfde WF zou Bennett dan weer vertrekken bij Bora en die wordt genoemd bij Human Powered Healthquote:
@Aguero kan met een gerust hart gaan slapen.quote:Op 1 juli staat Naesen in het Spaanse Bilbao aan de start van zijn achtste Tour de France. Alleen vorig jaar haalde hij het einde niet. “De focus ligt nu al op de Tour, maar het betekent niet dat we zondag niet het volle pond gaan geven. Ik ben einde contract en een goede Tour kan helpen om een contractverlenging af te dwingen. Tot nu toe was dat nog nooit een probleem, maar veel schitterende resultaten kan ik dit seizoen nog niet voorleggen. Naast AG2R Citroën tonen er nog twee ploegen interesse. De volgende twee jaar zien jullie me sowieso nog terug in het peloton.”
Ze hebben nog wel flink wat ruimte bij Ineos voor 2024 (tenzij een aantal renners al wel verlengd hebben, maar dit nog niet bekend is gemaakt)quote:
Dat wordt een grandioos succes!quote:
Hij mag niet voor niks blijven in de FPCL. Ik heb me nooit zorgen gemaakt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Aguero kan met een gerust hart gaan slapen.
‘Dit seizoen’ 😂😂quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Aguero kan met een gerust hart gaan slapen.
Jammer genoeg wel. Dit zijn drie hele goeie. Jed Smithson is een achterlijk snel klassiek type en Tomos Pattinson eindigt zo'n beetje altijd bij de eerste die als het een beetje lastig wordt. Welke kant Brennan opgaat moet nog blijken. Hij is het meest in beeld geweest in Roubaix, maar heeft er niet echt het postuur voor. Zit wel een grote motor in, mede opgedaan op de baan. Komt van Fensham, die leveren alleen maar topproducten af.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:koffieplanter zijn dit grote talenten?
Ploegje al bijna rond voor komend seizoen dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:koffieplanter zijn dit grote talenten?
Zo te zien 14 renners onder contract volgend jaar, dus daar komt er dan misschien nog 1 bij? Zal voor Boven, Geleijn, Ryan, en Van Petegem einde oefening zijn neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ploegje al bijna rond voor komend seizoen dan.
Ryan proberen ze misschien nog wel?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:09 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zo te zien 14 renners onder contract volgend jaar, dus daar komt er dan misschien nog 1 bij? Zal voor Boven, Geleijn, Ryan, en Van Petegem einde oefening zijn neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |