Dan vraagt-ie weer waarquote:Op woensdag 7 juni 2023 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:tong80 krijgt weer van alle kanten klappen te verwerken.
Oe. Het ging al niet goed met 'm.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:58 schreef RamboDirk het volgende:
help
krijg een verwarrende DM van user @:wereldgozer maak mij zorgen.
wat is er loosquote:Op donderdag 8 juni 2023 09:58 schreef RamboDirk het volgende:
help
krijg een verwarrende DM van user @:wereldgozer maak mij zorgen.
Ik denk Anneboos.quote:
Nah, toch dingetjes gezien hier van haar wat heksenhaartjes op de tanden doet vermoeden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Anneloos is een vredelievend persoon
Je hoeft niet alles te slikken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:32 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nah, toch dingetjes gezien hier van haar wat heksenhaartjes op de tanden doet vermoeden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je 1,5 meter afstand willen houden tussen onze posts?quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd wat Frans Bauer te draaien? Dat maakt de boel vaak wat vrolijker.
quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je 1,5 meter afstand willen houden tussen onze posts?
quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te slikken.In tegenstelling tot je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Laat, laat. Het avondeten staat hier al weer op.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:11 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Ik ben laat omdat ik bang was dat @:scrummie me net voor was
Oké opa.quote:Op donderdag 8 juni 2023 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat, laat. Het avondeten staat hier al weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |