jeetjequote:Op maandag 5 juni 2023 23:15 schreef GGMM het volgende:
Bosz is een woordspeling, omdat dat wellicht de nieuwe trainer wordt
Vond ik wel geinig
Hopelijk niet. Dan worden ¨we¨ weer geen kampioenquote:Op dinsdag 6 juni 2023 10:18 schreef PirE het volgende:
Boszcagli zal wel blijven dan. Hopelijk krijgt die meer kansen.
Opbouwend gezien is hij wel de beste verdediger bij PSV.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan worden ¨we¨ weer geen kampioen
Is niet zo lastig als je ziet wat er achterin rondlooptquote:Op dinsdag 6 juni 2023 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Opbouwend gezien is hij wel de beste verdediger bij PSV.
Goed dat je het erbij zet aangezien hier toch ook regelmatig Ajacieden aan komen waaien.quote:Op maandag 5 juni 2023 23:15 schreef GGMM het volgende:
Bosz is een woordspeling, omdat dat wellicht de nieuwe trainer wordt
Vond ik wel geinig
Speelt Bosz niet met 3 centrale verdedigers?? Dan kan je hem misschien wel gebruiken naast De Vrij en Sanchez/Teze (onderschat)quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:22 schreef jpg97 het volgende:
Boscagli is een fantastische speler, met verdedigende kwaliteiten, opbouwend sterk en een goeie trap.
Veel betrouwbaarder dan Obispo en Ramalho en kan ook goed ingezet worden op de plek van Sangaré/Guti voor de verdediging.
Van mij mag hij echt wel meer kans(en) krijgen komend seizoen.
Dolberg naar PSV zou ik ook wel toejuichen jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ziyech of Dolberg hier, dat zou een goeie zijn al van Bosz
De Vrij en dan die Brandon Williams proberen te halen (die mag vertrekken van Ten Hag bij United)
als doelman, ummm wie mag er weg, Dean Henderson (Man United) zou ik graag willen zien hier, ook eentje van meer sterrenstatus
die wil heus wel salaris inleveren om weer voor zijn vriendje te kunnen spelenquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:01 schreef GGMM het volgende:
Alsof jullie Ziyech opeens kunnen betalen, waar slaat dat gerucht op
Pure middelmaat. Die gaat je geen kampioen maken. Bij Heerenveen zou hij niet opvallen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 13:22 schreef jpg97 het volgende:
Boscagli is een fantastische speler, met verdedigende kwaliteiten, opbouwend sterk en een goeie trap.
Veel betrouwbaarder dan Obispo en Ramalho en kan ook goed ingezet worden op de plek van Sangaré/Guti voor de verdediging.
Van mij mag hij echt wel meer kans(en) krijgen komend seizoen.
Heerenveen???? Keesje zou hem nog niet eens opstellen lijkt mequote:Op woensdag 7 juni 2023 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure middelmaat. Die gaat je geen kampioen maken. Bij Heerenveen zou hij niet opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |