weet niet of het werktquote:Op maandag 5 juni 2023 21:24 schreef Hoempah het volgende:
Eunice is wat ze geleerd heeft uit een boek aan het oefenen op Jeffrey
die gast is knettergekquote:Op maandag 5 juni 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Als ik maar een stem krijgt trekt ik gelijk 10.000 euro uit die prijzenpot zegt Jeff
Ik weet nog goed, dat meneer de wind van voren kreeg van Marciano, toen scheet hij 20 nieuwe kleuren. Hij was tegen geweld.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Als ik maar een stem krijgt trekt ik gelijk 10.000 euro uit die prijzenpot zegt Jeff
Niet als je hulzen hebtquote:Op maandag 5 juni 2023 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja wel vloei, maar die gebruik je toch sowieso?
Een puber die zijn zin niet krijgt. Wat een kneusje is het.quote:Op maandag 5 juni 2023 21:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeff: Mij boeit het geen reet!!!!
Nee daarom loop je zo te janken als 'n kleuter![]()
Dat is nogal een enge confrontatie om aan te gaan denk ik. Daar krijg je helemaal heftige reacties meequote:Op maandag 5 juni 2023 21:28 schreef mijntjexx het volgende:
Waarom durft niemand tegen hem te zeggen dat ie een grote alcoholist is? snap het echt niet
Je bedoelt babs due zat te zuigen?quote:Op maandag 5 juni 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is nu weer bezig
EEn meisje van 22 hij vergeet weer even hoe hij zelf tegen een vrouw van 40 te keer ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |