Normaal gezien wel maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de mediamarkt daar is de prijs al omlaag. Geen idee of die dan nog meer omlaag gaat. Maar dat maandje zou ik sowieso afwachtenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dalen iPhone in prijs als de nieuwe serie aangekondigd wordt? Mijn partner heeft een X en wil een 14 kopen. Aangezien in september volgens mij de 15 uit gaat komen vraag ik mij of ze in prijs gaan dalen
Is er al wat uitgelekt over die 15? Staan er significante upgrades klaar t.o.v. de 14?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dalen iPhone in prijs als de nieuwe serie aangekondigd wordt? Mijn partner heeft een X en wil een 14 kopen. Aangezien in september volgens mij de 15 uit gaat komen vraag ik mij of ze in prijs gaan dalen
Ik zie zoals elke keer veel hype en hijgerigheid. Gewoon ff afwachten.quote:Op maandag 4 september 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er al wat uitgelekt over die 15? Staan er significante upgrades klaar t.o.v. de 14?
https://www.macrumors.com/roundup/iphone-15/quote:Op maandag 4 september 2023 09:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er al wat uitgelekt over die 15? Staan er significante upgrades klaar t.o.v. de 14?
Er gaan ook geruchten dat de 15 Pro Max weken later zal uitkomen.quote:Op maandag 4 september 2023 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Opvallend trouwens dat Apple haar eigen modemchip klaarblijkelijk nog niet klaar is voor productie
Wat ga je er allemaal mee doen? Ik heb een Macbook Air M2 15 inch; en dan de basis versie met maar 8 GB en ik heb niet het idee dat ik wat snellers of beters had moeten kopen. Foto's/video's bewerken gaat zeer vloeiend.quote:Op zondag 10 september 2023 20:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onverwacht een kleine Erfenis gekregen, twijfel over de aanschaf van een 15" Macbook Air met 24GB (en dan de rest in de pensioenpot) of een 16" helemaal volstoppen.
Pfff, Luxeproblemen.
zwaarste wordt 4K videobewerking.quote:Op zondag 10 september 2023 20:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ga je er allemaal mee doen? Ik heb een Macbook Air M2 15 inch; en dan de basis versie met maar 8 GB en ik heb niet het idee dat ik wat snellers of beters had moeten kopen. Foto's/video's bewerken gaat zeer vloeiend.
Wat is er tegen om alle personen uit te nodigen zodat alle personen die afspraak in hun agenda hebben?quote:Op maandag 11 september 2023 12:25 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat het niet kan, maar vraag het toch even; is het mogelijk om een agenda-afspraak toe te voegen aan 2 verschillende agenda's? Heb met verschillende personen gedeelde agenda's, en nu moet ik soms een afspraak in verschillende agenda's zetten.
Omdat niet alle personen alle afspraken moeten zien..quote:Op maandag 11 september 2023 12:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wat is er tegen om alle personen uit te nodigen zodat alle personen die afspraak in hun agenda hebben?
Alle personen voor de afspraak bedoel ik, per afspraak alle personen uitnodigen die daarvoor nodig zijn.quote:Op maandag 11 september 2023 12:41 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Omdat niet alle personen alle afspraken moeten zien..
Maar dan moet ik steeds individueel mensen erbij uitnodigen. Liefst zet ik de afspraak (1 afspraak dus) in meerdere gedeelde agenda's.quote:Op maandag 11 september 2023 12:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Alle personen voor de afspraak bedoel ik, per afspraak alle personen uitnodigen die daarvoor nodig zijn.
Je kan een meeting ook recurring makenquote:Op maandag 11 september 2023 12:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar dan moet ik steeds individueel mensen erbij uitnodigen. Liefst zet ik de afspraak (1 afspraak dus) in meerdere gedeelde agenda's.
Wat bedoel je daarmee in deze context? Dat ie vaker plaatsvindt? Dat is niet de bedoeling.quote:Op maandag 11 september 2023 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan een meeting ook recurring maken
Dan snap ik je vraag niet.quote:Op maandag 11 september 2023 12:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee in deze context? Dat ie vaker plaatsvindt? Dat is niet de bedoeling.
Ik heb meerdere gedeelde agenda's.quote:Op maandag 11 september 2023 13:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan snap ik je vraag niet.
Waarom werk je met gedeelde agendas als je gewoon personen wilt uitnodigen?quote:Op maandag 11 september 2023 13:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb meerdere gedeelde agenda's.
- gedeelde agenda met persoon A
- gedeelde agenda met persoon B
Soms heb ik afspraken met alleen persoon A, die gaat dan in de gedeelde agenda met persoon A.
Soms heb ik afspraken met alleen persoon B, die gaat dan in de gedeelde agenda van persoon B.
Maar als ik een gezamenlijke afspraak heb met persoon A én persoon B (dus met z'n 3en); zou ik graag een agenda-item willen aanmaken en die toevoegen in beide gedeelde agenda's tegelijkertijd, zonder 2 afzonderlijke afspraken te moeten aanmaken. Maar in iOS kan ik bij een afspraak maar 1 gedeelde agenda kiezen.
Mijn vraag is dus, of er een workaround is om 1 afspraak tóch aan 2 verschillende gedeelde agenda's toe te voegen.
Outlook is gewoon een erg goed product en niet voor niets de industrie standaard, net als de rest van office.quote:Op maandag 11 september 2023 13:48 schreef TomNook het volgende:
Kun je over IMAP agendaafspraken opslaan? Ik heb een (tot zo ver ik weet) mail-only service van mijn provider. Maar toen ik Outlook instelde op macOS kwamen er ineens allemaal afspraken naar voren van 3 jaar geleden.
Dat wordt dus een 3e gedeelde agenda maken die je deelt met persoon A en B.quote:Op maandag 11 september 2023 13:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik heb meerdere gedeelde agenda's.
- gedeelde agenda met persoon A
- gedeelde agenda met persoon B
Soms heb ik afspraken met alleen persoon A, die gaat dan in de gedeelde agenda met persoon A.
Soms heb ik afspraken met alleen persoon B, die gaat dan in de gedeelde agenda van persoon B.
Maar als ik een gezamenlijke afspraak heb met persoon A én persoon B (dus met z'n 3en); zou ik graag een agenda-item willen aanmaken en die toevoegen in beide gedeelde agenda's tegelijkertijd, zonder 2 afzonderlijke afspraken te moeten aanmaken. Maar in iOS kan ik bij een afspraak maar 1 gedeelde agenda kiezen.
Mijn vraag is dus, of er een workaround is om 1 afspraak tóch aan 2 verschillende gedeelde agenda's toe te voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |