en dan het weer afzoenen en knuffelen, vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeestelijkquote:Op maandag 5 juni 2023 17:01 schreef Charmian het volgende:
ik wil niks zeggen, maar na het zien van dat eerste filmpje zie ik dat babs ook een heel groot aandeel in dit geruzie heeft...talkin' about zuigen
Heeft hij gelijk in, tis daar net een vakantie oordquote:Op maandag 5 juni 2023 17:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jeffrey vindt het een kutgroep.
Wendy zegt, we moeten er het beste van maken.
Jeffrey vindt dat "ze" niet weten wat werken is.
Het zijn randdebielen.
En hakt paprika's aan stukken.
hak hak hak
Geen geld geen boodschappen.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
En maar twee paprika's voor de hele groep?
Het is ook om Jeff op de kast te jagen en dat is haar gelukt. Als Babet er om gevraagd had, had ze ze meteen besteldquote:Op maandag 5 juni 2023 17:28 schreef Snensie het volgende:
Het is wel belachelijk dat er geen hulzen kunnen komen voor minder dan 2 euro. Als Babette het had gevraagd zou het meteen gaan regelen. En of je nou 9 of 7 euro over hebt, dat maakt ook niks uit.
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:28 schreef Charmian het volgende:
Ik stond net af te wassen en bedacht 'babs zou een goeie mediator zijn'...what was I thinking
![]()
En Zoë mag alle scheldwoorden gebruiken en Mirte nietquote:Op maandag 5 juni 2023 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Glazen gooien mag altijd dus
* KinKiJan doet Marciano na: OK
het is niet mijn favoriet en het is zeker niet mijn stijl maar je weet wel wat je aan hem hebt en zegt waar het op staat en dat doen er veel nietquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey is een sneaky hij probeert altijd iedereen gek te maken met een geel of een rode kaart. Altijd is die gast aan het uitlokken.
Omdat ze weet dat ze door babs wordt gesteund/vertegenwoordigd/verdedigdquote:
Dat scheldwoord van mirthe is een no-go in de reglementenquote:Op maandag 5 juni 2023 17:30 schreef Limbus het volgende:
[..]
En Zoë mag alle scheldwoorden gebruiken en Mirte niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |