Dat en ik denk dat ze zich van binnen echt probeerde rustig te houden.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het kan inderdaad ook zijn dat Zoe zich gesteund voelde door Babette en daardoor durfde te gaan gillen
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Kim zei dat ze een stuk kaas in de keel van Esther zou douwen en hoopte dat ze zou stikken.![]()
(Esther allergisch voor kaas)
Ja want...... Jeffquote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik snap het nu helemaal niet meer. Janet zit kaas, oude kaas en leverworst te bestellen, maar 1 doos hulzen kon niet, daar was geen geld meer voor??
Babs vroeg straks tandenstokers, dat werd meteen besteld.. Isaac hoeft het maar over chocolade te hebben en zij besteld het gewoon. Lief onschuldig poederdoosje wil een happy meal, dus krijgt ze happy mealquote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik snap het nu helemaal niet meer. Janet zit kaas, oude kaas en leverworst te bestellen, maar 1 doos hulzen kon niet, daar was geen geld meer voor??
Als ik het goed begrijp is dat voor vrijdag?quote:Op maandag 5 juni 2023 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Precies als Bep nog gerookt had (.... 5 dagen gestopt) lagen er zo 5 dozen hulzen.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Judiwi het volgende:
Vind dat Zoë makkelijk die hulzen kon bestellen. Maar ze kickt op haar machtspositie en Babet als ze rookte had ze allang gezegd tegen Zoë om die hulzen te bestellen. Die was ook aan het zuigen.
Dit is niet leuk heftigquote:Op maandag 5 juni 2023 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe en Jeff boos
Filmpjes:
1: https://streamable.com/fv7wv5
2: https://streamable.com/e80m4w
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die drie doen ook niet voor elkaar onder om spullen te ritselen wanneer het hun uitkomtquote:Op maandag 5 juni 2023 17:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs vroeg straks tandenstokers, dat werd meteen besteld.. Isaac hoeft het maar over chocolade te hebben en zij besteld het gewoon. Lief onschuldig poederdoosje wil een happy meal, dus krijgt ze happy meal
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is niet leuk heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit is niet leuk heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu werd het echt richting iemand gegooidquote:Op maandag 5 juni 2023 17:17 schreef Setje72 het volgende:
Zal wel geen geel worden...aangezien Mex ook geen geel kreeg voor dat schaaltje kapot gooien
100 procent mee eensquote:Op maandag 5 juni 2023 17:13 schreef Judiwi het volgende:
Vind dat Zoë makkelijk die hulzen kon bestellen. Maar ze kickt op haar machtspositie en Babet als ze rookte had ze allang gezegd tegen Zoë om die hulzen te bestellen. Die was ook aan het zuigen.
Klopt zag het net op filmpje...dat is denk ik wel echt geel..quote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nu werd het echt richting iemand gegooid
Wat ik begreep zijn die hulzen al besteld en komen ze vrijdag binnen, dat wist Jeffquote:
Marciano: "Wie heeft met drinken gegooid, jij zelf?"quote:Op maandag 5 juni 2023 17:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nu werd het echt richting iemand gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |