abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 5 juni 2023 @ 13:13:14 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209408451
Hoi,

Inmiddels heb ik een Christelijke zwarte vrouw als vriendin en ik ben daar dolgelukkig mee, dus dit is geen oproep om in contact te komen met een mooie moslima. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik Moslima vrouwenstem altijd heel mooi en integrerend heb gevonden, waar ik oorspronkelijk vandaan kom (Curaçao) heb je vrijwel geen moslima dames en zeker niemand daar die dagelijks een hoofddoek draagt. Ik ben in het tweede jaar van mijn HBO studie verliefd geworden op een hele mooie lieve Marokkaanse dame en heb haar een mooie Valentijnscadeau gegeven waar ze heel gecharmeerd was, helaas durfde ik niet de vervolgstappen te nemen en haar op date te nemen en mijn vriendin te maken. Helaas, want ik kreeg achteraf te horen dat ze zeker ja had gezegd, als ik dat had gedaan ✅. Helaas ben ik haar nooit meer tegengekomen na de tweede jaar van mijn studie.

Ik ben altijd benieuwd geweest hoe het zou zijn om een serieuze liefdesrelatie te hebben met een vrome praktiserende moslima vrouw 👩🏿, vooral Marokkaanse dames kunnen heel erg mooi en aantrekkelijk zijn in mijn ogen, ik vind die combinatie van zwart haar bruine ogen en olijfwit huidskleur supermooi en ik kan hun pit vrouwelijke charisma echt wel waarderen. Doordat ik uit Curaçao kom en verhalen heb gehoord over neven en broers die je in elkaar slaan als ze je met haar zien rondlopen in de stad, en anders dat ik verplicht moslim zou moeten worden om haar te kunnen trouwen, heb ik nooit meer en serieuze liefdesrelatie gehad met een moslima vrouw 👩🏿. Ik heb wel met een paar gedate of hele intieme band gehad, en ook een paar one night stands met Midden-Oosterse vrouwen, maar die waren totaal niet vroom en niet het type waar ik verliefd op zou kunnen of willen worden.

Ik ben benieuwd naar verhalen van mensen hier die wel een serieuze liefdesrelatie of anders romantische verhouding heeft of heeft gehad met een vrome praktiserende moslims vrouw? Hoe heb je dat beleeft en wat valt je op, vergeleken met Westerse vrouwen of Christelijke vrouwen? Deel je verhaal hier aub
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_209408536
Waarom denk je dat dit zo anders zal zijn?

Iemand past bij je of niet en overal heb je goede mensen, slechte mensen, mensen met wie je goed kan en mensen met wie je minder kan.

Man of vrouw, christen, atheist of moslim, dat doet er niet zo toe. Samen genoeg grond hebben om verder te gaan doet ertoe.
Het zijn gewoon mensen, de een past beter bij je dan de ander.
  Leukste jonkie 2022 maandag 5 juni 2023 @ 13:22:20 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_209408563
-XOXO- Je maintiendrai
pi_209408823
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 13:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben benieuwd naar verhalen van mensen hier die wel een serieuze liefdesrelatie of anders romantische verhouding heeft of heeft gehad met een vrome praktiserende moslims vrouw?
Als het "vrome praktiserende moslima's" zijn dan zullen ze geen relaties aangaan buiten het huwelijk, en daarbovenop ook niet met een niet-moslim huwen.
pi_209408872
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 13:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoi,

Inmiddels heb ik een Christelijke zwarte vrouw als vriendin en ik ben daar dolgelukkig mee, dus dit is geen oproep om in contact te komen met een mooie moslima. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik Moslima vrouwenstem altijd heel mooi en integrerend heb gevonden, waar ik oorspronkelijk vandaan kom (Curaçao) heb je vrijwel geen moslima dames en zeker niemand daar die dagelijks een hoofddoek draagt. Ik ben in het tweede jaar van mijn HBO studie verliefd geworden op een hele mooie lieve Marokkaanse dame en heb haar een mooie Valentijnscadeau gegeven waar ze heel gecharmeerd was, helaas durfde ik niet de vervolgstappen te nemen en haar op date te nemen en mijn vriendin te maken. Helaas, want ik kreeg achteraf te horen dat ze zeker ja had gezegd, als ik dat had gedaan ✅. Helaas ben ik haar nooit meer tegengekomen na de tweede jaar van mijn studie.

Ik ben altijd benieuwd geweest hoe het zou zijn om een serieuze liefdesrelatie te hebben met een vrome praktiserende moslima vrouw 👩🏿, vooral Marokkaanse dames kunnen heel erg mooi en aantrekkelijk zijn in mijn ogen, ik vind die combinatie van zwart haar bruine ogen en olijfwit huidskleur supermooi en ik kan hun pit vrouwelijke charisma echt wel waarderen. Doordat ik uit Curaçao kom en verhalen heb gehoord over neven en broers die je in elkaar slaan als ze je met haar zien rondlopen in de stad, en anders dat ik verplicht moslim zou moeten worden om haar te kunnen trouwen, heb ik nooit meer en serieuze liefdesrelatie gehad met een moslima vrouw 👩🏿. Ik heb wel met een paar gedate of hele intieme band gehad, en ook een paar one night stands met Midden-Oosterse vrouwen, maar die waren totaal niet vroom en niet het type waar ik verliefd op zou kunnen of willen worden.

Ik ben benieuwd naar verhalen van mensen hier die wel een serieuze liefdesrelatie of anders romantische verhouding heeft of heeft gehad met een vrome praktiserende moslims vrouw? Hoe heb je dat beleeft en wat valt je op, vergeleken met Westerse vrouwen of Christelijke vrouwen? Deel je verhaal hier aub
Als je wel een relatie had gekregen met die Moslim dame, zou je dan zelf ook bekeerd zijn tot de Islam?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 5 juni 2023 @ 14:03:49 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209409112
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 13:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als je wel een relatie had gekregen met die Moslim dame, zou je dan zelf ook bekeerd zijn tot de Islam?
Nu zou ik dat niet meer voor openstaan, toen misschien wel. Toen boeide religie mij niks en ik was misschien wel naïef genoeg om vijf keer per dag richting Mekka te bidden als ik dacht dat ze dan mijn kinderen zou baren. Nu ben ik juist door mijn huidige vriendin opnieuw bekeerd naar het christendom en ik ga wekelijks met haar naar de kerk ⛪.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 5 juni 2023 @ 14:09:22 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209409178
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 13:20 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Waarom denk je dat dit zo anders zal zijn?

Iemand past bij je of niet en overal heb je goede mensen, slechte mensen, mensen met wie je goed kan en mensen met wie je minder kan.

Man of vrouw, christen, atheist of moslim, dat doet er niet zo toe. Samen genoeg grond hebben om verder te gaan doet ertoe.
Het zijn gewoon mensen, de een past beter bij je dan de ander.
Niet perse anders, maar spannender? Exotischer? Een mooiere liefdesverhaal?

Er is toch iets bijzonders, vind ik, mensen van totaal verschillende achtergronden liefde vinden met elkaar en dat het dan ook echt een geslaagde succesvolle ervaring wordt. Ik vind dat soort liefdesverhalen veel interessanter en mooier dan als Jan naar de lokale dancing van zijn dorp gaat en maar kiest om met struisje te zoenen, omdat ze elkaar al kennen van padvinderij en vervolgens een straat verderop gaan samenwonen van hun ouderlijke huis. Maar dat is maar mijn mening.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_209409208
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nu zou ik dat niet meer voor openstaan, toen misschien wel. Toen boeide religie mij niks en ik was misschien wel naïef genoeg om vijf keer per dag richting Mekka te bidden als ik dacht dat ze dan mijn kinderen zou baren. Nu ben ik juist door mijn huidige vriendin opnieuw bekeerd naar het christendom en ik ga wekelijks met haar naar de kerk ⛪.
Nou dan had je toch aan het eerste vereiste om met een Moslima te trouwen voldaan.

Daten met een Moslima is denk ik uit den boze ;)

Want ze worden geacht om als maagd het huwelijk in te gaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 5 juni 2023 @ 14:32:21 #9
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_209409503
-nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Lenny77 op 05-06-2023 14:43:20 ]
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_209409581
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Toen boeide religie mij niks en ik was misschien wel naïef genoeg om vijf keer per dag richting Mekka te bidden als ik dacht dat ze dan mijn kinderen zou baren.
Eerst dit zeggen...

quote:
Nu ben ik juist door mijn huidige vriendin opnieuw bekeerd naar het christendom en ik ga wekelijks met haar naar de kerk ⛪.
En dan dit... _O- _O- _O- Hoe is dit dan niet naïef?
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 14:45:57 #11
441859 crew  Lenny77
pi_209409694
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Niet perse anders, maar spannender? Exotischer? Een mooiere liefdesverhaal?

Er is toch iets bijzonders, vind ik, mensen van totaal verschillende achtergronden liefde vinden met elkaar en dat het dan ook echt een geslaagde succesvolle ervaring wordt. Ik vind dat soort liefdesverhalen veel interessanter en mooier dan als Jan naar de lokale dancing van zijn dorp gaat en maar kiest om met struisje te zoenen, omdat ze elkaar al kennen van padvinderij en vervolgens een straat verderop gaan samenwonen van hun ouderlijke huis. Maar dat is maar mijn mening.
Dus het is ofwel een prachtige exotische vrouw met een succesverhaal ofwel een saaie relatie met een struisje?
Sowieso een bedenkelijk topic (waarvan we nu al weten dat het puin ruimen gaat worden), maar als je op deze voet verder gaat: dan gaat het ook op slot.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209409728
Interessant, weer een topic waarin je opsomt met wat voor soort vrouwen je seks hebt gehad.

Maar nee, ik heb geen ervaring met vrome praktiserende moslims vrouwen. Ik denk vrij weinig mensen hier. Misschien dat er wel een paar mensen ervaringen hebben met niet vrome en niet praktiserende vrouwen met een islamitische achtergrond.
pi_209409778
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:03 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nu zou ik dat niet meer voor openstaan, toen misschien wel. Toen boeide religie mij niks en ik was misschien wel naïef genoeg om vijf keer per dag richting Mekka te bidden als ik dacht dat ze dan mijn kinderen zou baren. Nu ben ik juist door mijn huidige vriendin opnieuw bekeerd naar het christendom en ik ga wekelijks met haar naar de kerk ⛪.
En wat zou je er van vinden als zij jullie dochter(s) zou willen besnijden? Mee eens zijn of juist niet?
Mocht je ooit overstappen dan zou dit toch wel het belangrijkste gespreksonderwerp moeten zijn.
  maandag 5 juni 2023 @ 15:10:54 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209410000
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
En wat zou je er van vinden als zij jullie dochter(s) zou willen besnijden? Mee eens zijn of juist niet?
Mocht je ooit overstappen dan zou dit toch wel het belangrijkste gespreksonderwerp moeten zijn.
Dat zou ik nooit toestaan, en is toch ook niet verplicht vanuit het moslim-geloof?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 5 juni 2023 @ 15:12:08 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_209410013
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:45 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus het is ofwel een prachtige exotische vrouw met een succesverhaal ofwel een saaie relatie met een struisje?
Sowieso een bedenkelijk topic (waarvan we nu al weten dat het puin ruimen gaat worden), maar als je op deze voet verder gaat: dan gaat het ook op slot.
Wat is er dan mis met mijn reactie daarboven? Is gewoon mijn mening en ook relevant gezien hoe het gesprek aan het gaan is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 5 juni 2023 @ 16:01:15 #16
441859 crew  Lenny77
pi_209410514
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat is er dan mis met mijn reactie daarboven? Is gewoon mijn mening en ook relevant gezien hoe het gesprek aan het gaan is.
Relevant om mensen struis te noemen?
Wil je het gesprek zo verder laten gaan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_209410534
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Wat is er dan mis met mijn reactie daarboven? Is gewoon mijn mening en ook relevant gezien hoe het gesprek aan het gaan is.
Ik vind het zo mooi om te zien als iemand binnen de eigen gemeenschap een geschikte partner vindt. Veel mooier dan wanneer een Nederlandse vrouw met iemand met ernstige psychiatrische problematiek van de Eilanden gaat. Zo'n figuur die ook nog eens heel respectloos is en het aantal vrouwen waar hij seks mee heeft gehad als belangrijkste prestatie in zijn leven ziet.

Vind je zoiets een normale reactie?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2023 16:05:39 ]
pi_209410853
Ik begrijp niet zo goed waarom het perse een vroom iemand moet zijn. Uit de OP maak ik namelijk op dat het je vooral om bepaalde uiterlijke kenmerken te doen is, nou die vind je niet alleen onder de strenggelovigen.
pi_209411188
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 15:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Dat zou ik nooit toestaan, en is toch ook niet verplicht vanuit het moslim-geloof?
Ben je dan niet erg kortzichtig? Relaties tussen twee geloven… daar zul je altijd dit soort gesprekken hebben, zeker als er kinderen komen. En dat wilde je toch weten? Hoe het is om een relatie te hebben met zo iemand?

Of gaat het je puur om de seks? Dan klopt je OP niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_209411623
Een hoofddoek dragende moslima zal bij mij niet passen. Niet zo zeer vanwege moslima (integendeel, ik heb meermaals het bed gedeeld met moslima’s), maar omdat ze dan serieus gelovig is. Dat botst nogal met hoe ik in het leven sta.
pi_209413585
Ze zijn allemaal mooi als ze jong zijn, maar als ze de 40 gepasseerd zijn... dan niet meer...

Verder heb ik geen ervaring op dit gebied want enige wat ik echt gedatet heb was 100% Nederlands. Een paar dates met een Antilliaanse en Cubaans dame; maar dat beviel niet zo :+
Just say hi!
pi_209414081
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:02 schreef Chandler het volgende:
Ze zijn allemaal mooi als ze jong zijn, maar als ze de 40 gepasseerd zijn... dan niet meer...

Verder heb ik geen ervaring op dit gebied want enige wat ik echt gedatet heb was 100% Nederlands. Een paar dates met een Antilliaanse en Cubaans dame; maar dat beviel niet zo :+
Dat geldt natuurlijk voor 99,9% van de vrouwen dat ze als ze 40+ zijn er niet mee uitzien. Overigens: vaak al veel eerder.
pi_209414106
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 20:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat geldt natuurlijk voor 99,9% van de vrouwen dat ze als ze 40+ zijn er niet mee uitzien. Overigens: vaak al veel eerder.
Ik ga voor 99% ;) maar klopt, dus vooral even naar hun moeder kijken! :+
Just say hi!
pi_209416392
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 14:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Niet perse anders, maar spannender? Exotischer? Een mooiere liefdesverhaal?

Er is toch iets bijzonders, vind ik, mensen van totaal verschillende achtergronden liefde vinden met elkaar en dat het dan ook echt een geslaagde succesvolle ervaring wordt. Ik vind dat soort liefdesverhalen veel interessanter en mooier dan als Jan naar de lokale dancing van zijn dorp gaat en maar kiest om met struisje te zoenen, omdat ze elkaar al kennen van padvinderij en vervolgens een straat verderop gaan samenwonen van hun ouderlijke huis. Maar dat is maar mijn mening.
Ik heb een Turkse man. Maar het mooie van het liefdesverhaal zit niet in het feit dat hij in het buitenland geboren is.
Wel in het feit dat hij een jaar lang allerlei onzin is komen kopen waar ik toen werkte om mij maar te zien en te spreken.
Er gelijk een klik was, maar het Lang heeft geduurt voordat hij me op date durfde te vragen.

Toen we de eerste keer echt samen waren geweest zeg maar vertelde hij dat hij had oogezocht hoe je een vrouw verliefd kon maken. Haar laten lachen had hij eruit gepakt, maar toen hij mij liet lachen werd hij juist nog hopelozer verliefd op mij.

Romantiek zit niet in afkomst of kleding, het zit in daden en gevoel.
  woensdag 7 juni 2023 @ 16:12:32 #25
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_209432454
Afkomst en huidskleur boeit me niet, maar van die religie houd ik me ver vandaan.
pi_209436753
quote:
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik Moslima vrouwenstem altijd heel mooi en integrerend heb gevonden
Je bent op de hoogte dat een Indonesische totaal anders praat dan een Algerijnse of een Sengalese? En dat niet alle moslima’s dezelfde stem hebben?
En dat je het nodig vindt om te melden dat je huidige vriendin zwart is snap ik niet zo. (Zie: Senegalese, over het algemeen zwart en vaak moslim)
:')
  woensdag 7 juni 2023 @ 22:18:44 #27
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_209437016
Zolang je zelf geen moslim bent of je echt niet bang te zijn dat ze jou toe laten bij hun thuis.
En ja heb een relatie gehad met een dame uit Turkije (zonder hoofddoek overigens).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_209442591
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 13:42 schreef Psilon het volgende:

[..]
Als het "vrome praktiserende moslima's" zijn dan zullen ze geen relaties aangaan buiten het huwelijk, en daarbovenop ook niet met een niet-moslim huwen.
Ach, veel zijn voor het oog van de familie en sociale omgeving vrome praktiserende moslima's, maar buiten het oog van die familie gaat het er wel anders aan doe.

Maagdenvlies kunnen ze laten herstellen en als ze dat niet willen, zijn er nog 2 gaten waar wat in kan.
pi_209600245
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 21:56 schreef Prego het volgende:

[..]
Je bent op de hoogte dat een Indonesische totaal anders praat dan een Algerijnse of een Sengalese? En dat niet alle moslima’s dezelfde stem hebben?
En dat je het nodig vindt om te melden dat je huidige vriendin zwart is snap ik niet zo. (Zie: Senegalese, over het algemeen zwart en vaak moslim)
:')
Proest... dit inderdaad. Alsof wanneer je moslima wordt je stem ineens veranderd. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_209600638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 15:17 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ach, veel zijn voor het oog van de familie en sociale omgeving vrome praktiserende moslima's, maar buiten het oog van die familie gaat het er wel anders aan doe.

Maagdenvlies kunnen ze laten herstellen en als ze dat niet willen, zijn er nog 2 gaten waar wat in kan.
Welk maagdenvlies 🤔
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')