Het is sws gezond. Een vette vis zoals haring. Dus ik doe met je mee! Over twee weken weer kopen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Te jong. Over een week of twee nog eens proberen.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is sws gezond. Een vette vis zoals haring. Dus ik doe met je mee! Over twee weken weer kopen.![]()
Vanmiddag voor het eerst eens bezocht: een prachtige zaak. De twee harinkjes waren ook smakelijk. Wel veel kletsende bekenden bij de kassa, dat vind ik meestal wat minder, maar dat kan toeval zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:15 schreef anndb het volgende:
Morgen is het dan zo ver voor de liefhebbers, uit de nieuwsbrief van onze visboer zojuist:
Morgen in Poppel hebben wij weer de primeur van de Nieuwe Haringvangst 2023!
🕗 Vanaf 08:30 uur verkrijgbaar, de hele dag snijden wij vers van het mes!
De nieuwe haring is weer subliem mals, vol van smaak en zal weer smelten op je tong.
Kom naar de winkel en geniet van deze delicatesse. Onze experts Lisa, Isa en Peter zullen de haring de hele dag vers voor je snijden, TOP kwaliteit.
Veel bekende klopt wel, op een of andere manier kom ik daar ook wel vaak een bekende tegen. Nu toch ook wel benieuwd naar de dochterquote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vanmiddag voor het eerst eens bezocht: een prachtige zaak. De twee harinkjes waren ook smakelijk. Wel veel kletsende bekenden bij de kassa, dat vind ik meestal wat minder, maar dat kan toeval zijn natuurlijk.
Off topic wilde ik even deze recensie van de winkel van Google delen, (niet van mij, vroeg me wel af wie de dochter was): Wanneer ik daar op woensdag kom is mijn bestelling in principe " 2 lekkerbekken ". Ik wordt altijd netjes geholpen en daar is niets negatiefs over te zeggen. Behalve van de eigenaar een toffe gast heeft hij een echte grote en knappe dochter. Ik heb gezegd.
Bekenden van het personeel die daar rondhangen en in de weg staan, bedoel ik, ik schreef het onduidelijk,op, maar het stelt weinig voor hoor. Ik zag wel een wat jonger vrouw, ik weet niet meer of ze zo groot was eigenlijk. Keertje teruggaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 18:52 schreef anndb het volgende:
[..]
Veel bekende klopt wel, op een of andere manier kom ik daar ook wel vaak een bekende tegen. Nu toch ook wel benieuwd naar de dochter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |