6 keer paal of lat door Real las ik.quote:Op zondag 30 juli 2023 01:15 schreef chufi het volgende:
Barca wint wel wonderbaarlijk met 3-0 ging het ergens over ? mogelijke Amerikaanse minipoule, maar boeit het ..
Nee
Ik vrees dit jaar even van niet. Ik heb de afgelopen seizoenen echt te weinig voetbal gezien om er iets geloofwaardigs over te schrijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 07:32 schreef wimderon het volgende:
Komt DE preview weer dit jaar @:Alaphilippe_?
En een summiere eindstand?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vrees dit jaar even van niet. Ik heb de afgelopen seizoenen echt te weinig voetbal gezien om er iets geloofwaardigs over te schrijven.
Dat ga ik wel proberen.quote:
En een gat achter de top 3 hè? Villarreal en Sociedad hebben ingeleverd en Betis en Sevilla hebben er ook nog niet veel bijgekregen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat ga ik wel proberen.
Denk dat het interessantst wordt om te kijken of Atlético het niveau van 2023 kan volhouden. Net zo goed als Barça, 50 punten in 23 duels. En met Azpilicueta, Galan, Soyuncu de boel redelijk versterkt.
Ja, zien hoe Umar Sadiq er überhaupt voor staat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een gat achter de top 3 hè? Villarreal en Sociedad hebben ingeleverd en Betis en Sevilla hebben er ook nog niet veel bijgekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doek gaat eindelijk vallen voor Valencia?
Deze selectie stemt niet hoopvol.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het doek gaat eindelijk vallen voor Valencia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door chufi op 12-08-2023 23:26:15 ]
Sierd heeft regelmatig zn voorkeuren ... Ik schakel meestal over naar de Spaansequote:Op zondag 13 augustus 2023 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Sierd is zichzelf aan het overtreffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |