Morgen hebben ze sowieso ook nog races in de F2 en F3. Tegen die tijd weten de coureurs het sowieso.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre in elk geval de coureurs er van op de hoogte zijn. Als het enigszins mogelijk is hoop je dat die hier nog niks van hebben meegekregen natuurlijk: vanochtend F3 gekeken om de lijnen te bekijken en weet ik het wat allemaal, daarna focus op hun eigen race. En als het F2-team zelf het wel weet kan het toch wel verstandig zijn om het de coureurs pas na de race te vertellen..
GMTAquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die coureurs nu al op hun mobieltjes zitten of door journalisten worden geļnformeerd.
Ja het zal ook lastig zijn hoor. Een beetje journalist met enig fatsoen informeert in elk geval bij het team of de coureurs het weten of zegt er tegen de coureurs überhaupt niks over, dat is immers niet aan hen, maar ja, zo zit de wereld niet in elkaar vrees ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als die coureurs nu al op hun mobieltjes zitten of door journalisten worden geļnformeerd.
Natuurlijk, maar als je het vanmiddag hoort ben je morgen wat minder in shock, wellicht. Als je het nog geen uur voor de race hoort, moet je eigenlijk gewoon niet starten. Maar stil houden blijft lastig inderdaad, niet elke coureur zal een paar uur voor de race gewoon de telefoon aan de kant leggen en zich gaan focussen..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morgen hebben ze sowieso ook nog races in de F2 en F3. Tegen die tijd weten de coureurs het sowieso.
Vraag me ook af of dit zelfs nu geheim te houden is. Iedereen weet het al, het staat op social media, alle journalisten weten het ook.
Voor de 24 uur van Spa wist ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:40 schreef heywoodu het volgende:
Oh, nou ja. Minuut stilte op de grid, dus het lijkt me duidelijk.
Jep, op de grid voor de F2 stonden ze net.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de 24 uur van Spa wist ik.
Maar in Spielberg dus ook?
Ah ok, hier staat de Tour nog op. We schakelen nu over.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, op de grid voor de F2 stonden ze net.
Ik keek eerste gedeelte van de sprintkwali F1, die had ik gemistquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah ok, hier staat de Tour nog op. We schakelen nu over.
Het is een droge baanquote:
Er staan ook een flink aantal op regenbandenquote:
Intersquote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staan ook een flink aantal op regenbanden
Nee hoor. Ik heb het teruggekeken.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Allard Kalff negeerde het volgens mij maar volledig. Eerste wat ik van hem hoorde was een lekker enthousiaste mededeling dat MP nog iets met de banden aan het doen was ofzo.
Ah, de internationale feed op F1TV begon pas toen die minuut stilte nét begonnen was, vandaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 13:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb het teruggekeken.
Hij zei "Welkom bij de F2. We beginnen met een minuut stilte".
En na die minuut stilte vertelde hij waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |