Ja, maar zo lijkt Stroll toch een debieltje?quote:Op zondag 4 juni 2023 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat is politiek. Stroll moet-ie te vriend houden, dat is voor iedereen beter.
Daar is-ie wel aan gewendquote:Op zondag 4 juni 2023 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zo lijkt Stroll toch een debieltje?
Ik hoorde hetquote:Op zondag 4 juni 2023 22:19 schreef Recce het volgende:
Martin Brundle heeft Zhou Chinaman genoemd. Oeps.
Fernando is inmiddels de favoriete zoon van Lawrence.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, daar zit iets in. Maar volgens mij is Alonso het er wel dik op aan het leggen zo.
Ik wist niet eens dat-ie een penalty gekregen had. Hij was vandaag wel weer feisty over de boordradio.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:21 schreef Recce het volgende:
Was er nog een radioreactie van Yuki op z'n penalty?
Ja, Zhou week uit over die parallelweg toen-ie dacht dat er te weinig ruimte was toen-ie Yuki inhaalde. Leek niets aan de hand, maar Yuki kreeg 5 seconden aan de broek waardoor-ie uit de punten viel.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat-ie een penalty gekregen had. Hij was vandaag wel weer feisty over de boordradio.
Hmmm ja, vond ik ook niet echt penalty-waardig. Hij remde wel heel laat, zwart stof van de remmen, maar had de ideale lijn.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, Zhou week uit over die parallelweg toen-ie dacht dat er te weinig ruimte was toen-ie Yuki inhaalde. Leek niets aan de hand, maar Yuki kreeg 5 seconden aan de broek waardoor-ie uit de punten viel.
Op F1TV vond iedereen de penalty nergens op slaan. Ze hebben het Yuki trouwens pas verteld na de finish. Waarschijnlijk hebben ze daarna de stekker uit de radio getrokken.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hmmm ja, vond ik ook niet echt penalty-waardig. Hij remde wel heel laat, zwart stof van de remmen, maar had de ideale lijn.
Ja, Zhou ging buitenom. Dan moet je er wel flink voor zitten aan het eind van de bocht wil je degene die aan de binnenkant zit niet tegenkomen.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Op F1TV vond iedereen de penalty nergens op slaan. Ze hebben het Yuki trouwens pas verteld na de finish. Waarschijnlijk hebben ze daarna de stekker uit de radio getrokken.
Hmm, volgens de stewards zat Zhou ervoor. Zo zag ik dat niet, maar misschien was dat zo.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Zhou ging buitenom. Dan moet je er wel flink voor zitten aan het eind van de bocht wil je degene die aan de binnenkant zit niet tegenkomen.
quote:Car 24 was in front at and after the apex of Turn 1 and hence under the Driving
Standards Guidelines was entitled to racing room. Car 22 moved across to the
outside of the corner, forcing Car 24 off the track.
Nou ja, dan zal het wel zo zijn. Op naar Canada!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, volgens de stewards zat Zhou ervoor. Zo zag ik dat niet, maar misschien was dat zo.
[..]
Slaap ze!quote:Op zondag 4 juni 2023 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan zal het wel zo zijn. Op naar Canada!
Eerst even de honten uitlaten en slapen en zo. Welterusten alvast
Gemist. Ik ben de honten gaan uitlaten toen de meeste teams de kwalificatiesimulatie staakten omdat er regen aan zou komen.quote:
Het was wel grappig. Eerst kwamen er auto's op inters de baan op terwijl het droog was omdat het volgens de radar en de FIA? regende. Toen verschenen er weer auto's op slicks en opeens kreeg je een beeld van een gigantische stortbui op een deel van het circuit. Daarna werd het een soort waterballet. Volgens mij hadden de auto's boeggolven.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gemist. Ik ben de honten gaan uitlaten toen de meeste teams de kwalificatiesimulatie staakten omdat er regen aan zou komen.
Ik zag het bij de highlights.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was wel grappig. Eerst kwamen er auto's op inters de baan op terwijl het droog was omdat het volgens de radar en de FIA? regende. Toen verschenen er weer auto's op slicks en opeens kreeg je een beeld van een gigantische stortbui op een deel van het circuit. Daarna werd het een soort waterballet. Volgens mij hadden de auto's boeggolven.
Je bent daar niet alleen in.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel blij dat ik net Hulkenberg ingeruild had voor Gasly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |