Logisch, die wil voor de achtste keer wereldkampioen worden.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz, ik vond Hamilton er ook wel wat optimistisch achter gaan rijden.
Dat is wel de Mercedes manierquote:Op zondag 4 juni 2023 00:48 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk had-ie even met de koplampen moeten knipperen.
Is dat gedoe met Massa al klaar? Straks staat-ie weer op zes.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Logisch, die wil voor de achtste keer wereldkampioen worden.
Mwah, dat gaan ze nu niet meer terugdraaien.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat gedoe met Massa al klaar? Straks staat-ie weer op zes.
quote:
Dat zou een gigantische chaos veroorzaken in ieder geval.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat gaan ze nu niet meer terugdraaien.
Dan zou Massa ook nog via civiele procedures gederfde inkomsten kunnen gaan claimen.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou een gigantische chaos veroorzaken in ieder geval.
Ik denk dat-ie daar meer kans op maakt dan op het echt veranderen van de titel.quote:Op zondag 4 juni 2023 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou Massa ook nog via civiele procedures gederfde inkomsten kunnen gaan claimen.
Massa ... nah, jankmuil. Geen wereldkampioen.quote:Op zondag 4 juni 2023 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie daar meer kans op maakt dan op het echt veranderen van de titel.
Ja, inderdaad, Massa was een jankert.quote:Op zondag 4 juni 2023 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Massa ... nah, jankmuil. Geen wereldkampioen.
Enfin, de teerbeminde @:sacha en ik gaan maar eens een tukje doen.
Welterusten
Ik had Ocon, Hulkenberg, Ferrari en Haas. Leclerc heeft het voor mij verprutst.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is wel behoorlijk toevallig. Ik had Alonso, Hülkenberg, Alpine en Haas.
quote:Op zondag 4 juni 2023 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had Ocon, Hulkenberg, Ferrari en Haas. Leclerc heeft het voor mij verprutst.
Ja, behoorlijk saai. @sacha is een paar keer in slaap gevallen.quote:Op zondag 4 juni 2023 20:56 schreef Recce het volgende:
Het was een beetje een saaie race. De gevechten in het middenveld waren erg moeilijk te volgen met al die verschillende strategieën. Haas was lekker bezig: keihard op nieuwe banden racen en dan na een paar rondjes niet meer vooruit komen en maar weer pitten.
Ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had grote verwachtingen van de nieuwe sidepods.
Nou ja, op dat moment was dat vast de juiste keuzequote:Op zondag 4 juni 2023 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik niet.Toen ik deze radioboodschap hoorde, wist ik zeker dat Sainz ook fucked was:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk was dat gewoon een random bericht van ChatGPT. Sainz dacht ook dat-ie lekker aan het racen was. Z'n engineer hielp 'm uit de droom.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, op dat moment was dat vast de juiste keuze
Nah, dat is politiek. Stroll moet-ie te vriend houden, dat is voor iedereen beter.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:14 schreef Recce het volgende:
Zou dat niet inhalen van Stroll door Alonso nou een trollactie zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |