Zal ze zo samen met Babette haar oefeningen gaan doen. Bab wilde iedere ochtend mee doen maar heb het haar gisteren ook niet zien doenquote:Op zondag 4 juni 2023 07:30 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice is op.
Ik denk dat ze haar verteld hebben dat die blouse met al die felle kleuren doorzichtig wordt in het donker. Nu loopt ze met BH aan en vest die ze strak om haar heen houdt.
Waarom maakt Eunice Babette dan niet ff wakker? Het is niet dat ze daar een wekker hebben.quote:Op zondag 4 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze zo samen met Babette haar oefeningen gaan doen. Bab wilde iedere ochtend mee doen maar heb het haar gisteren ook niet zien doen
Dat weet ik niet, ze zal daar wel niet om gevraagd hebben anders had Eunice dat vast wel gedaanquote:Op zondag 4 juni 2023 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom maakt Eunice Babette dan niet ff wakker? Het is niet dat ze daar een wekker hebben.
valt wel op dat bep nu plots dingen doet om in beter daglicht te staan voor buiten , stoppen met drinken en roken , dansjes doen met morrie en zo , en nu graag hare ratel toehoudenquote:Op zondag 4 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal ze zo samen met Babette haar oefeningen gaan doen. Bab wilde iedere ochtend mee doen maar heb het haar gisteren ook niet zien doen
Ze heeft niet door dat ze zichzelf helemaal te kakken zet met haar gedrag.quote:Op zondag 4 juni 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
valt wel op dat bep nu plots dingen doet om in beter daglicht te staan voor buiten , stoppen met drinken en roken , dansjes doen met morrie en zo , en nu graag hare ratel toehouden
goede morgen
bep is grote egotrees , en dan gisteravond in bikini gaan paraderen om te zeggen dat kan ik toch niet dragen , wat gaan ze wel niet denken van mij , nou staat op internet hoor bepquote:Op zondag 4 juni 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft niet door dat ze zichzelf helemaal te kakken zet met haar gedrag.
Maar ik had deze dame al snel door en ze heeft het bewezen het is een achterbakse trien die het te hoog in haar bol heeft
Ik zag een cap voorbij komen inderdaadquote:Op zondag 4 juni 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep is grote egotrees , en dan gisteravond in bikini gaan paraderen om te zeggen dat kan ik toch niet dragen , wat gaan ze wel niet denken van mij , nou staat op internet hoor bep
Uiteraardquote:Op zondag 4 juni 2023 08:15 schreef Inka het volgende:
Zou ze niet zeggen dat ze geen bikini kan dragen, maar het intussen showt omdat ze juist tevreden is over haar strakkere lichaam door het fanatiek sporten de laatste tijd?
zo strak vind ik haar lichaam nietquote:Op zondag 4 juni 2023 08:15 schreef Inka het volgende:
Zou ze niet zeggen dat ze geen bikini kan dragen, maar het intussen showt omdat ze juist tevreden is over haar strakkere lichaam door het fanatiek sporten de laatste tijd?
Gewoon met wat deksels of 'n ijzeren staaf in een pan vlak bij Babs hoofdquote:Op zondag 4 juni 2023 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom maakt Eunice Babette dan niet ff wakker? Het is niet dat ze daar een wekker hebben.
aub niet laat dat ratelmens nog wat slapen , lekker rustig op de streamquote:Op zondag 4 juni 2023 08:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon met wat deksels of 'n ijzeren staaf in een pan vlak bij Babs hoofdWAKKERWORDUHHHH!!!
Goedemorgen Cos
Is gewoon een sneer naar Mirthe.quote:Op zondag 4 juni 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep is grote egotrees , en dan gisteravond in bikini gaan paraderen om te zeggen dat kan ik toch niet dragen , wat gaan ze wel niet denken van mij , nou staat op internet hoor bep
Zal wel een balletles aan het uitschrijven zijn of zo Of haar wals met Marcianoquote:Op zondag 4 juni 2023 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice heeft bijna dat hele flapover vel vol geschreven.![]()
Ze is wel fanatiek.
moet ze de wals niet leren uit een buuk want het vlot nog niet zoquote:Op zondag 4 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel een balletles aan het uitschrijven zijn of zo Of haar wals met Marciano
Of de choreografie van het Zwanenmeer 2.0 aan het schrijven "Dead Swanlake"quote:Op zondag 4 juni 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel een balletles aan het uitschrijven zijn of zo Of haar wals met Marciano
quote:Op zondag 4 juni 2023 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of de choreografie van het Zwanenmeer 2.0 aan het schrijven "Dead Swanlake"
En wel meer getoond (ik hou het heel netjes)quote:Op zondag 4 juni 2023 08:53 schreef woxxel het volgende:
Babette stelt zich aan met d'r bikini.
Ze is al veel eerder in bikini in de hottub geweest.
Een oranje heeft ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |