Als ze later op de avond zitten te roken, gaan de streams meteen naar de slapende mensenquote:Op zondag 4 juni 2023 02:17 schreef Monique___ het volgende:
dit is toch echt raar.. zijn er mensen wakker laten ze weer slaapstreams zijn.
was drie kwartier terug ook... de hele tijd slaapstreams en opeens gesprek jeff/ ice buiten.
Omdat er muizen zitten en het stonk er naar muizenpiesquote:Op zondag 4 juni 2023 02:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Maar wat las ik, Wil Bern niet meer op kamer 1 slapen? Hij slaapt er zo lekker vroeg en lang. Snap ik niet
Die muizen lopen door de hele loods, zal op kamer 2 niet veel minder zijn, met al dat eten wat Erik in de kast heeft en die zooi van Janetquote:Op zondag 4 juni 2023 02:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Omdat er muizen zitten en het stonk er naar muizenpies
ja maar ze zagen plas of poepjes liggen volgens mij ook bij het bed (logisch die beesten lopen overal)quote:Op zondag 4 juni 2023 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die muizen lopen door de hele loods, zal op kamer 2 niet veel minder zijn, met al dat eten wat Erik in de kast heeft en die zooi van Janet
Volgens mij mag hij dat eten niet meenemen, alleen kleding mag mee naar huisquote:Op zondag 4 juni 2023 02:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja maar ze zagen plas of poepjes liggen volgens mij ook bij het bed (logisch die beesten lopen overal)
bah ja.. erik hoeft straks een paar maanden niet meer naar de winkel als hij thuis is
kan het naar de voedselbank van brabbelquote:Op zondag 4 juni 2023 02:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij dat eten niet meenemen, alleen kleding mag mee naar huis
En de muizen in muisteren....quote:Op zondag 4 juni 2023 02:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan het naar de voedselbank van brabbel
maar het lijkt me sterk dat hij dat daar moet laten want hij is goed aan het hamsteren
Hij mag/ moet het weggeven of in ieder geval daar laten, mag niet mee.quote:Op zondag 4 juni 2023 02:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan het naar de voedselbank van brabbel
maar het lijkt me sterk dat hij dat daar moet laten want hij is goed aan het hamsteren
Slaap lekker Lotte, op stream nu ook alleen slapersquote:Op zondag 4 juni 2023 02:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Slaap lekker lieverds, grapjassen, all rounds, leukerds .... etc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |