Zo koddig om te zien altijd. Hij tikt het echt iedere keer aan De deurpost en de paal van de trapquote:
Ik denk dat het hier niet anders is Fritsquote:Op zondag 4 juni 2023 09:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Utopia was het vele malen erger, daar liepen de muizen over de slapende bewoners [ afbeelding ]
Ik vraag me af of ze die pis ook schoongemaakt hebben.quote:Op zondag 4 juni 2023 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten het al heel lang
Daarom staat alles hoog( of muizen niet kunnen klimmen)
Maar nu vond Sas keutels en het stonk( muizenpis)
Dus nu moeten ze weg
Met de stofzuigerquote:Op zondag 4 juni 2023 09:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze die pis ook schoongemaakt hebben.
FEBO had beter kamers 1 en 2 af kunnen sluiten, zodat ze boven moesten gaan slapen.
Zijn houvast voor zijn verblijf daarquote:Op zondag 4 juni 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo koddig om te zien altijd. Hij tikt het echt iedere keer aan De deurpost en de paal van de trap
Volgens mij 10quote:
7 of 8 waarschijnlijkquote:
Ja het is zijn ritueel daar wijkt hij niet van afquote:
En er dan gewoon naast gaan liggen slapen terwijl Sasha gisteren bijna over haar gier gingquote:
Jepquote:Op zondag 4 juni 2023 09:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En er dan gewoon naast gaan liggen slapen terwijl Sasha gisteren bijna over haar gier ging
Misschien is dit zijn zondagsoefeningen en doet hij het minder als een door de weekse oefeningquote:Op zondag 4 juni 2023 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij schept altijd op. Dat het er 17 zijn ofzo. De sukkel.
quote:
Binnen de kortste keren zullen die muizen er weer zitten,:Dquote:Op zondag 4 juni 2023 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Ik zie een 24 uurs opdracht aankomen
Waarbij ze niet op de slaapkamer mogen
( omdat de FEBO die moet ontmuizen en ontsmetten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |