Ik snap wel dat je het grotendeels op sprinters richt (al starten er alsnog niet zoveel), maar dan kun je ook wel 1 etappe toevoegen die net wat lastiger is? Dat deden ze de voorgaande jaren wel regelmatig, dacht ikquote:Op woensdag 7 juni 2023 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ze richten zich op sprinters. Vind daar niet veel mis mee. Niet elke Nederlandse koers hoeft in Limburg gereden te worden. Of grotendeels over Belgisch grondgebied.
Sprinters kunnen zo wel punten scoren en keer een klassement winnen. Kooij pakte hier vorig jaar even 270 punten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je het grotendeels op sprinters richt (al starten er alsnog niet zoveel), maar dan kun je ook wel 1 etappe toevoegen die net wat lastiger is? Dat deden ze de voorgaande jaren wel regelmatig, dacht ik
Nils Eekhoff wint de proloog, Kooij (en een ploeggenoot van Nils) op 1 seconde.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanavond de proloog van de ZLM tour lice op Eurosport 2.
Ik zie dat de etappe van vrijdag alleen online te kijken is.
Hopelijk ook nog terug te kijken.
Jammer van de matige tijdwaarneming.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit was toch wel een spannende proloog hoor. Leuk voor Nils Eekhoff dat hij zijn eerste profzege pakt
Zeg maar gerust de totale afwezigheid van de tijdwaarnemingquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer van de matige tijdwaarneming.
Yep en ook de beelden hielden niet over. Al met al een matige productie.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer van de matige tijdwaarneming.
Nils is echt oud al.quote:Op woensdag 7 juni 2023 20:58 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dit was toch wel een spannende proloog hoor. Leuk voor Nils Eekhoff dat hij zijn eerste profzege pakt
Trailer gezien. Zag vooral valpartijen, versnelde beelden en zo. Als het die kant op gaat, dan laat maar.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:03 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Vanaf vandaag de Netflix docu Unchained online
Ja, ik zag online al voorbijkomen dat mensen het vooral bijna op de Amerikaanse markt gericht lijken met veel sensatie en wielrennen voor dummies vibes. Al vind ik de beelden achter de schermen altijd wel intressant om te zien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Trailer gezien. Zag vooral valpartijen, versnelde beelden en zo. Als het die kant op gaat, dan laat maar.
Maar het is toch helemaal nog niet zeker dat hij vertrekt toch? De enige die dat berichtte was HLN en toen nam de rest van de media het maar over. Hij zij zelf een paar dagen terug nog dat die berichtgeving te voorbarig was.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Kooij vertrekt bij Jumbo. Als je zijn teksten hoort gaat ie best akkoord met Vuelta dit jaar en Giro volgend jaar bijvoorbeeld.
Dan hopelijk wel als laatste man zodat Kooij veilig is en hij alle concurrenten onderuit kan kegelen.quote:
Voor zo'n renner moet je het sowieso altijd een beetje bekijken per Ronde aan de hand van het parcours. Gezien z'n leeftijd is volgend jaar niet de Tour, maar een andere grote ronde ook prima. Helemaal als daar veel sprintkansen zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Kooij vertrekt bij Jumbo. Als je zijn teksten hoort gaat ie best akkoord met Vuelta dit jaar en Giro volgend jaar bijvoorbeeld.
Ja, maar daar zit ook Merlier al en dan hebben ze klassementsambities met Evenepoel. Als het dan echt gaat om de Tour rijden, dan is dat ook nog niet zo'n evidente keuze.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:55 schreef Momo het volgende:
Aan de andere kant zou hij bij Quickstep ook een mooie sprinttrein kunnen krijgen als Jakobsen weggaat daar. Al is Morkov ook wel op leeftijd ondertussen... Of eventueel Bora met niet zo snuggere Danny als Jakobsen niet daar heen gaat. DSM is hopelijk geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |