Gilliano?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef TLC het volgende:
Wijnaldum lijkt me wel iets voor Almere Shitty
feyenooit pisvee fietstas xdquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:32 schreef TLC het volgende:
Wijnaldum lijkt me wel iets voor Almere Shitty
ajakkesquote:
Wel verdorie.quote:
Deze kende ik nog niet.quote:
Hoe is dat een moeilijke keuze dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind viestesse overigens leuker dan fietstas
Wel een beetje als kiezen tussen Hitler en Stalin, maar ach.
Je weet wat beide gekken op hun geweten hebben? Het aantal slachtoffers ontloopt elkaar niet veel.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe is dat een moeilijke keuze dan?
Je hebt ook nogquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind viestesse overigens leuker dan fietstas
Wel een beetje als kiezen tussen Hitler en Stalin, maar ach.
Stalin is toch vele malen erger?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je weet wat beide gekken op hun geweten hebben? Het aantal slachtoffers ontloopt elkaar niet veel.
Die was langer aan de macht maar erger? Ik vind beiden monsters die tientallen miljoenen mensen de dood hebben ingejaagd.quote:
De Baltische staten en eigen volk denken daar anders over ook tijdens de Hitler tijd.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die was langer aan de macht maar erger? Ik vind beiden monsters die tientallen miljoenen mensen de dood hebben ingejaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |