We proberen het bad hier warm te houden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook een soort van half mee nu
Maar als jullie niet gezellig genoeg zijn ben ik hier zo weer weg.
Je hoeft jezelf niet op te offeren als je geen zin hebt hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:18 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook een soort van half mee nu
Maar als jullie niet gezellig genoeg zijn ben ik hier zo weer weg.
Laten we het gezellig houden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We proberen het bad hier warm te houden.
Zal Emmen nodig hebben zwak als ze zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat er maar een dam doorbreekt bij Almere.
Ik schrik hier van.quote:De grootste etnische minderheidsgroep wordt gevormd door de Surinamers: zij zijn met 22.027 mensen vertegenwoordigd in de stad. Andere grote etnische groepen zijn Marokkanen (7.309 inwoners), Antillianen (4.842) en Turken (3.390). In totaal herbergt Almere 160 nationaliteiten en 187 etnische groepen.
En ieder jaar worden we hiervoor lekker gemaakt door bepaalde users.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop op een knotsgekke nacompetitie maar tot nu toe is het alleen maar heel saai.
Bijzondere post na vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
En ieder jaar worden we hiervoor lekker gemaakt door bepaalde users.
(ik noem geen namen)
Ik heb ooit bij een stand van 3-0 voor ADO tegen Excelsior de TV uitgezet.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
En ieder jaar worden we hiervoor lekker gemaakt door bepaalde users.
(ik noem geen namen)
Genoeg lollige momenten: Die missers van VVV, de gemiste penals van VVV, die late goal van Almere City, de comeback van VVV tegen Willem II X2.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:26 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop op een knotsgekke nacompetitie maar tot nu toe is het alleen maar heel saai.
Vorig jaar zijn we ook lekker gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ieder jaar
Terwijl het vorig jaar nog spektakel was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |