Vandaar de overgevoeligheid pillen zeker?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:11 schreef Selenophilia het volgende:
Zo zo zo, heb je een super hoge zorgpakket ofzo?
Paracetamolletje tegen de pijn en bij koorts bellen lijkt mij meer dan zat.
Als het erger werd, maandag.. Bij de huisarts.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:14 schreef ZarB het volgende:
Waarom heb je niet gelijk gevraagd hoe en wat? Ik werd een keer gebeten door mijn eigen kat en ik moest meteen komen van de HAP voor antibiotica. Tetanus hoefde niet omdat ik kort daarvoor een reisvaccinatie voor één of ander had gehad (is al een tijdje terug).
Het is wel vol in de kuitspier en daardoor extra gevoelig misschien. Ik weet het niet. Vandaar dit topic. Maar ik heb geen koorts, geen medicijnen. Dit is een ontsteking toch, ipv allergische reactie...quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:15 schreef ZarB het volgende:
Misschien ligt het aan de diepte van de beet?
Nee, nooit nodig gehad.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:21 schreef ZarB het volgende:
Hm oke ik weet niet beter dan dat ze antibiotica ter preventie geven in dit soort gevallen. En dus tetanus, tenzij je dat al hebt gehad recent.
Nou als het hier niks doet....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Geef mij maar die pillen
Hooikoorts vermoord mij
Dat vermoed ik ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Misschien heb je wel hondsdolheid nu
Dieren die uit het niets opeens zo gek doen zijn niet gezond hoor
In Nederland komen infecties met deze ziekte bijna nooit voor, meestal gaat het om patiënten die het virus in het buitenland hebben opgelopenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Misschien heb je wel hondsdolheid nu
Dieren die uit het niets opeens zo gek doen zijn niet gezond hoor
Als je opeens overgevoelig wordt voor licht, en bang voor slikken en je eigen speeksel, zodat het schuim uit je mond begint te lopen, dan moet je je wel zorgen gaan maken.quote:
Ik heb alle geluk van de wereld. Ik zal het juist weer wel hebben. Vleesetende bacterie ofzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
In Nederland komen infecties met deze ziekte bijna nooit voor, meestal gaat het om patiënten die het virus in het buitenland hebben opgelopen
Nee, zover is het nog niet. Wel hijgen van het malle strompelen, maar kwijlen. Nee. Nog niet..quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je opeens overgevoelig wordt voor licht, en bang voor slikken en je eigen speeksel, zodat het schuim uit je mond begint te lopen, dan moet je je wel zorgen gaan maken.
Wellicht, misschien en zou kunnen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat dat beest gewoon een slechte dag had. Dat hoop ik dan
Ik hoop het oprecht voor je, want als je de symptomen krijgt dan is het einde verhaal. Er is geen genezing mogelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:33 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Nee, zover is het nog niet. Wel hijgen van het malle strompelen, maar kwijlen. Nee. Nog niet..
Als dat dan het positieve moet zijn, dan zij dat zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht voor je, want als je de symptomen krijgt dan is het einde verhaal. Er is geen genezing mogelijk.
Maar je zou wel het wereldnieuws halen, dat dan weer wel.
Of een hersentumor ....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat dat beest gewoon een slechte dag had. Dat hoop ik dan
ik had een paar jaar geleden een vleermuis in huis.. in die periode zag ik ook 2 kleine wondjes in mijn nek.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht voor je, want als je de symptomen krijgt dan is het einde verhaal. Er is geen genezing mogelijk.
Maar je zou wel het wereldnieuws halen, dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |