Dat zeg ik toch ook dat ze zelf al een hele tijd aan t inlikken is.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep is doet niets anders, inlikken bij de andere groep ( jappie, bern sas...)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano hoort van Rupert dat ze maandag koffie eten en haalt verhaal bij Zoe
Filmpje: https://streamable.com/0wx422
Geen feestelijk eten voor het feestje van Eunice dr dochter. En niet voor zoë. (Of zou ze die koffie verzonnen hebben en toch mc Donalds hebben kunnen regelen)quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Dinsdag is er geen eten zegt Janet
Jeff zegt dat de vriezers uitpuilen; er is brood zat, er is bloem, ze kunnen pannenkoeken bakken er is eten genoeg. Eunice zegt dat het dan wel geen feestelijke maal is, maar er is wel eten. Oh nou, zegt Janet, pannenkoeken lust ik ook wel hoor
met of zonder zweetpak??quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:20 schreef Dotteke het volgende:
Buiten af en toe koken en wat sporten zie je Imadiddin en `Rupert alleen maar buiten liggen
Dat komt omdat Marciano wil dat ze mee betaald aan de aankleding en dat wil Mirthe niet. Daar reageert Marciano niet op. Hij probeert haar over te halen. Maar Mirthe wil een discobal en niet mee betalen aan badpakken van de cocktail makers oid.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:41 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano is in het kantoor allerlei dingen aan het zoeken voor de pool party, aankleding en kleding.
Mirthe zit erbij en ze begint keer op keer over een discobal voor het rollerskate gebeuren..... en iedere keer weer zegt Marciano dat ze nu met zijn evenement bezig zijn.....
2 minuten later zegt Mirthe: ja, nu even kijken voor een discobal!!!
Nu lagen ze te niksen zonder zweetpak vanmiddag waren ze aan het sporten zonder zweetpakquote:
Afwachten dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:06 schreef cinsan het volgende:
instastory wanda was vraag en antwoord
vraagt iemand wacht je op jasper
wand, wachten is groot woord , we hadden spepicale band , ik ga hem natuurlijk zien als hij eruit komt en kijken dan wel verder
Niet dusquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:06 schreef cinsan het volgende:
instastory wanda was vraag en antwoord
vraagt iemand wacht je op jasper
wand, wachten is groot woord , we hadden spepicale band , ik ga hem natuurlijk zien als hij eruit komt en kijken dan wel verder
Wacht maar op Moraima die geeft wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
Janet wilde drank
maar zoe wilde niks geven(likeur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |