Doe ik vanmiddagquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag een nieuw plaatje in de OP.
[ afbeelding ]
Wat is er mis met de folie dame dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Graag een nieuw plaatje in de OP.
[ afbeelding ]
Verandering van spijs doet eten!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat is er mis met de folie dame dan?
Van mij mag je haar eten hoor.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van mij mag je haar eten hoor.Vind ze vast lekker.
Zo, aangepastquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zit teveel folie voor. Net als sommige van die komkommers in zo'n vervelend folietje zitten dat er maar niet af lijkt te willen.
Oeh ja, dat is echt een klacht op sich.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]zit teveel folie voor. Net als sommige van die komkommers in zo'n vervelend folietje zitten dat er maar niet af lijkt te willen.
Dat is een veilige komkommerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuke OP Thijs!quote:
Je hebt een vreemde verwachting van een komkommer.quote:
Deels mijn schuldquote:Op zondag 4 juni 2023 10:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt een vreemde verwachting van een komkommer.
Ach, voel je niet schuldig.quote:
Misschien wel beter jaquote:
Ja hoor. En Amy kan zo weer lekker spelen met haar komkommer.quote:
Hopelijk wordt het geen kwamkwammerquote:Op zondag 4 juni 2023 10:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. En Amy kan zo weer lekker spelen met haar komkommer.
Whehe, nieuwe folie erom en ze kan weer komen.quote:
En ik wou hem nog zeggen dat ie zich moest in houden!quote:Op zondag 4 juni 2023 10:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Nounounou heren, wat denken jullie wel niet van me?
Mijn komkommers zijn deze keer zonder plastic, dus er wordt niet mee gespeeld!
Alleen acties gelden, intenties niet!quote:Op zondag 4 juni 2023 10:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik wou hem nog zeggen dat ie zich moest in houden!
Zal die onthoudenquote:Op zondag 4 juni 2023 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen acties gelden, intenties niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |