Imi nu ook met flesje bierquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
morgen beginnen ze weer dat hij de krat heeft leeg gemaakt
Ik zit nog aan dequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem nu een wijntje ... had vanmiddag ook al een
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem nu een wijntje ... had vanmiddag ook al een
tja hij zal buiten echt leven met die dikke schuldquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:49 schreef KinKiJan het volgende:
Imi vraagt zich tegenover Babs af of 'die mensen' buiten wel echt leven. Ik ga er vanuit dat ie roodstemmers bedoelde.
Misschien moeten we gaan voor de Nedrlandse Alaskaquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo e wil haar haar ontkleuren, Wendy meteen: dat ga ik niet doen, dan wordt het rood
alles wat zij van wendy vond werd toch ook met anderen besproken zodat ze de verwijdering een reden kon geven, de vieze, valse rat met haar mooie snelle babbelquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
en weer over Wendy
maar nee als Wendy wat vindt moet wendy dat met haar bespreken
maar andersom nee hoor
Misschien moet het maar weer over de streams gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gaan voor de Nedrlandse Alaska
ja de haarkleur van Zoe, die rood wordt als Wendy doet wat ze wilquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat over streams .... Mijn commentaar
het hele gezeik is begonnen met babs die niet met Wendy ging praten over iets wat haar dwars zit over Wendyquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:56 schreef KinKiJan het volgende:
Babs had het er straks nadat Wendy weg liep met Zoe over dat iedereen het wist, behalve Babs, Wendy had maar naar Babs moeten komen.
Nu gaat Babs iedereen 'haar verhaal' vertellen, maar naar 'haar vriendin' toegaan doet ze zelf ook niet.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:55 schreef schizolientje het volgende:
Charme offensief van Babette? Ik heb haar nooit zien communiceren met Imi of Rupert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |