Geen idee, blijf het een aparte gast vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
s6appenplan voor elke week?
Even afvinken wat is gedaan?
ze gunt haar geeneens een fohnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:38 schreef greysbones het volgende:
en weer over Wendy
maar nee als Wendy wat vind moet wendy dat met haar bespreken
maar andersom nee hoor
want Babs is de bestequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze het met Babs wil bespreken is wat ze zegt raawr ..
Zoe doet een euniesjequote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig kwam ie er alsnog!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Föhnbare wimpersquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zE POETS bijna zo snel als een electrische borstel ... man3 heb die voor anti-nicotine middel gesnovenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
want Babs is de beste
Zij weet alles, echt
Wat moeten we zonder Babs
Geloof maar wat ze zegt
[..]
[ afbeelding ]
snusquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
zE POETS bijna zo snel als een electrische borstel ... man3 heb die voor anti-nicotine middel gesnoven
Net als hoe ze mascara opdoet!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
zE POETS bijna zo snel als een electrische borstel ... man3 heb die voor anti-nicotine middel gesnoven
ik weet zeker dat @Aggie46 zou genieten van deze streamsquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Net als hoe ze mascara opdoet!
daar kon @:aggie46 ook altijd zo om lachen
Wendy is te lief. Ik had toch echt gezegd 'doe ik wel even'quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo e wil haar haar ontkleuren, Wendy meteen: dat ga ik niet doen, dan wordt het rood
Vanavond nog👍🏻👍🏻quote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy is te lief. Ik had toch echt gezegd 'doe ik wel even'
Is wel gezel voor Jeff dat ze allemaal meedrinkenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen aan het bier uit collegialiteit
[..]
[ afbeelding ]
morgen beginnen ze weer dat hij de krat heeft leeg gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is wel gezel voor Jeff dat ze allemaal meedrinken
Ik neem nu een wijntje ... had vanmiddag ook al eenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 22:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is wel gezel voor Jeff dat ze allemaal meedrinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |