Ik vind dat zo intens laagquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
Eigenlijk kan je nu wel stellen dat de vriendschap tussen Babette en Wendy van de kant van Babette nep was.
En Wendy begrijpt er niks van.
Toen ik die andere tattoo op haar arm zag dacht ik dat er Joke de Vries stond ipv Joy de vivrequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe toepasselijk bij Bep dat vredesteken op haar pols
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Kinkijan
ik durf het bijna niet te vragen
maar zag ik het goed?
Da's echt ziek (als het zo is)quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat idee had ik een paar minute geleden ook al, maar toen dacht/hoopte ik dat het toch soort iets van ongemakkelijkheid is waardoor ze een beetje dom zit te grinniken.
Oh best kans dat ze zich echt niet zo goed voelt als ze doet overkomen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:31 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Babs meet zichzelf een houding aan die zo misplaats is in deze situatie.
Ook een vorm van onzekerheid, al zal zij dit nooit toegeven, want mevrouw weet alles al!!![]()
![]()
Ze glimlachte naar iemand die bij de keukendeur stondquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:29 schreef greysbones het volgende:
ik ga echt dingen die er niet zijn misschien
maar zit babs nu sneaky te gniffelen??
Orgel Jokequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toen ik die andere tattoo op haar arm zag dacht ik dat er Joke de Vries stond ipv Joy de vivre![]()
Yep, elk mens heeft gevoel...maar ik vraag me oprecht af wat Babette beweegt in haar doen en laten.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh best kans dat ze zich echt niet zo goed voelt als ze doet overkomen hoor
Babette heeft ook gevoel
En wie weet voelt ze zich gepasseerd doordat W niet aslles deelde over J. Zal allemaal best.
maar dan reageer je niet op deze manier.
Maar mijn sympathie ligt bij Wendy
heeft beppie ook weer lekker geregeld, niet zelf de stelling gooien voor 1000 maar het rupert laten doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:38 schreef Ebinas het volgende:
Imi en Rupi nu overleg.
Rupi vraagt of toch 750?
Imi zou dat doen omdat het gewoon kutmensen zijn en jouw kop staat op het spel
idd net als toen met die 500 voor een pruik van mora.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:40 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft beppie ook weer lekker geregeld, niet zelf de stelling gooien voor 1000 maar het rupert laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |